eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBezczelność w MultiBankuBezczelność w MultiBanku
  • Data: 2005-11-04 15:11:58
    Temat: Bezczelność w MultiBanku
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!

    Dotychczas byłem bardzo zadowolonym klientem MultiBanku. Do szczęścia
    brakowało mi w zasadzie jedynie powiadomień SMSowych. Pewnego razu
    zapragnąłem kredytu odnawialnego, jako że debet w Multikoncie Jestem to
    tylko 50zł. Na brak gotówki w zasadzie nie narzekam, ale pomyślałem, że
    warto by się zabezpieczyć na wszelki wypadek.
    Konto w Multi posiadam od 18 miesięcy. Dochodów stałych nie mam, ale wpływy
    z ostatnich 6 miesięcy to średnio ok. 700zł na miesiąc. Jak to u studenta -
    raz mniejsze, raz większe, ale są ;)
    Wypełniłem wniosek kilka dni temu i dziś dostałem telefon: "Dzień dobry,
    dzwonię z MultiBaku. Decyzja odmowna, brak odpowiednich wpływów na
    rachunek.". Koniec rozmowy. Brzmiało jakby kobieta rzuciła słuchawką (nie
    wnikam, czy mają tam "zwykłe" telefony czy jakieś słuchawki +mikrofon).
    No z takim chamstwem to się jeszcze nie spotkałem. Zawsze mi się wydawało,
    że to klient kończy rozmowę, jak już dowie się wszystkiego, czego się chciał
    dowiedzieć. A z czymś takim to przyznam szczerze, że się pierwszy raz
    spotykam... Rozczarowałem się tym MultiBankiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1