  • Data: 2002-12-31 11:37:15
    Temat: Bank z ludzka twarza?? :))
    Od: "Grzes" <d...@N...host.sk> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Spoznilem sie dzis 8 minutek do banku z wplata raty za kredyt. Mowie - ups -
    dzis w nocy system komputerowy nie zwazajac na sylwestrowa noc naliczy mi
    odsetki i spowoduje, ze moge dostac sie na liste podejrzanych :-O.
    A jednak - popukalem w szybke, ze ten tego - wplacic tylko chce - i mnie
    wpuscili :)) (WBK BZ oddz. Olsztyn jakby co ;) ). Hi hi, jestem uratowany
    :)) (i biedniejszy o rate :(( ).

    Wsiem grupowiczom - udanej zabawy sylwestrowej, duzo szczescia w Nowym Roku
    (z nowym rokiem nowym krokiem ;)) ), samych udanych transakcji bankowych
    oraz pozytywnych i ciekawych dyskusji na grupie :))

    Pozdrowiam
    Grzes