  • 1. Data: 2021-01-27 11:52:28
    Temat: Bank godny zaufania...?
    Od: PatronX <x...@x...pl>

    Ludzie, których bolączką są ciążące na nich zobowiązania finansowe
    popularnie nazywane kredytami lub pożyczkami to właściwie codzienność
    ... Gdyby nie kredyt mieszkaniowy, pożyczka na samochód, czy też konto
    debetowe, wielu z nas z pewnością nie posiadałoby własnego mieszkania...

    https://dla-biznesu.blogspot.com/2021/01/bank-godny-
    zaufania.html

  • 2. Data: 2021-01-27 12:11:58
    Temat: Re: Bank godny zaufania...?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:601145ed$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    dla-biznesu.blogspot.com pisze tak:

> [...]

    "Gdyby nie kredyt mieszkaniowy, pożyczka na samochód, czy też konto
    debetowe, wielu z nas z pewnością nie posiadałoby własnego mieszkania,
    domu, samochodu, czy też innych dóbr materialnych zapewniających życie
    na godziwym poziomie."

    hehe

    Ma się pieniądze albo ma się kredyt.
    Kto nie ma pieniędzy przed kredytem nie powinien brać kredytu.

    Tylko mieszkanie w fajnym mieście jest warte wzięcia kredytu i
    założenia sobie stryczka na szyję na kilkanaście lat.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 3. Data: 2021-01-27 12:43:47
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 27 stycznia 2021 o 11:52:41 UTC+1 PatronX napisał(a):
> [...]
    > ... Gdyby nie kredyt mieszkaniowy, pożyczka na samochód, czy też konto
    > debetowe, wielu z nas z pewnością nie posiadałoby własnego mieszkania...

    Czy OP wyjaśni, co mu przyświecało przy postowaniu?
    Bełkot niewiarygodny.
    Najlepsze jest to: "Zarobki przeciętnego Polaka nie są wystarczające, aby umożliwić
    mu finansowanie wszystkich potrzeb czy zachcianek. Często nie wystarczają nawet na
    spełnienie tych podstawowych, (...)" - to co, banki sfinansują?
    Kolega mi kiedyś opowiadał, jak to zadzwoniła jakaś pani z ofertą "bardzo korzystnego
    kredytu" - to on zaraz zapytał: "O, to nie trzeba oddawać?" ;P
    Choć przyznam, że sam na kredycie raz zarobiłem - wziąłem na 1,46 dnia - bo zaraz,
    jak tego samego dnia wypłacili na konto, to spłaciłem 95%, resztę po miesiącu, 0%
    prowizji, 0zł za wcześniejszą spłatę - i jeszcze w ramach promocji dostałem 500zł w
    bonach do biedronka. Zarobił też pośrednik - a bank rzeczywiście sfinansował mi
    "podstawowe potrzeby".
    Ciekawe, kiedy kolejny raz uda się taki numer - póki co co jakiś czas dzwonią, z
    prowizją schodzą coraz niżej, ale do 0% jeszcze brakuje, no i nie ma promocji - ale
    kto wie, przyjdą lepsze czasy, to i takie numery powrócą ;>

  • 4. Data: 2021-01-27 13:09:13
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    [...]
    > Czy OP wyjaśni, co mu przyświecało przy postowaniu?

    Precież to jest niepoprawny spamer. Od dłuższego czasu to robi.
    Do KF z nim i spokój.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 5. Data: 2021-01-27 15:11:25
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Pandemia pokazuje że trzeba mieć oszczędności na ciężkie czasy bo
    opiekuńcze państwo może o Tobie zapomnieć.

    I tu pamiętajmy że to opiekuńcze państwo pobiera od nas haracz na
    ochronę banków przed upadkiem czy to ze względów obiektywnych czy złego
    zarządzania czy nawet złodziejstwa.

    My płacimy żeby banki które już dawno przestały być instytucjami
    zaufania publicznego mogły istnieć.

    Mam nadzieję że krypto pogoni banksterce KOTA i nie da się przejąć przez
    tych "dobroczyńców" ;-)

  • 6. Data: 2021-01-27 15:19:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    "Kompetentny pracownik banku, jeśli zwrócimy się do niego z prośbą o
    pomoc, dokona wnikliwej analizy naszej sytuacji finansowej i pomoże
    wybrać odpowiednią dla nas formę pożyczki. Są to instytucje wychodzące
    na przeciw oczekiwaniom klienta i wskazujące mu bezpieczną ofertę.
    Proponują różne rodzaje zabezpieczeń finansowych, dodatkowe ulgi i
    bonusy, jasno sformułowane i rzetelne umowy, czytelne nawet dla osób nie
    posiadających stosownej wiedzy tematycznej."

    Ja pierdolę...

  • 7. Data: 2021-01-27 16:39:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:3194e8a2-b4a7-4d9a-8d16-de684971f9ccn@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

> [...]
    > wcześniejszą spłatę - i jeszcze w ramach promocji dostałem 500zł w
    > bonach do biedronka. Zarobił też pośrednik - a bank rzeczywiście

    nawet nie musiałem patrzeć w kolumnę From żeby wiedzieć kto to napisał
    ;)

  • 8. Data: 2021-01-27 16:49:06
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    _Master_ <M...@...pl> writes:

    > Mam nadzieję że krypto pogoni banksterce KOTA i nie da się przejąć
    > przez tych "dobroczyńców" ;-)

    Zakładam że nie piszesz o obecnych kryptowalutach - to jest dopiero
    przekręt.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 9. Data: 2021-01-27 16:59:31
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 27 stycznia 2021 o 16:38:21 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > nawet nie musiałem patrzeć w kolumnę From żeby wiedzieć kto to napisał
    > ;)

    Chwalę się tym wciąż, bo to już był level 2 - różnica taka jak między gyron atrium a
    gyron necropolis ;)

  • 10. Data: 2021-01-27 19:41:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:fa431a0e-cac4-4fa3-a554-d34bf9c61f9fn@googlegr
    oups.com>

    > Chwalę się tym wciąż

    To nie chodzi o wciąż tylko o koncentrację sukcesu ;)