  • 1. Data: 2021-01-27 12:23:00
    Temat: konsolidacja z Banku Spółdzielczego do Mbanku
    Od: "kusy" <k...@i...pl>

    Od 5 lat spłacam 3 kredyty w Banku Spółdzielczym, pochodze z małej mieściny
    gdzie wyscy sie znają.
    chciałbym własnie z tego wzgledu przenieśc swoje kredyty hipoteczne z BS do
    Mbanku.
    Pytanie tylko czy to jest opłacalne, nigdy takich rzeczy nie robiłem.
    Nie wiem czy to generuje dodatkowe koszty,itd
    Dziękuje z góry za pomoc

  • 2. Data: 2021-01-27 12:43:33
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 27.01.2021 o 12:23, kusy pisze:
    > Nie wiem czy to generuje dodatkowe koszty,itd

    Zadzwoń i popytaj o konsolidację kredytów hipotecznych, bo możesz mieć
    różne warunki (jakie kwoty, ile zostało do spłaty, ile zarabiasz, co to
    za nieruchomości, jak Cię ocenia BIK i w ogóle)

    Uważaj na słowa kluczowe "prowizja, opłata za rozpatrzenie" itp. mBank,
    Millek i kilka innych nie mają opłat wstępnych.
    Porównaj też marżę, bo to najbardziej wpływa na ogólny koszt. Jeśli w BS
    masz np. 1,5% a [bank] zaproponuje Ci 1,6%, to jeszcze do wytrzymania.
    Ale obecnie jest na poziomie 2% i to może Ci się nie opłacić.

    Lektura: https://marciniwuc.com/ranking-kredytow-hipotecznych
    / albo i w
    ogóle jego https://kurshipoteczny.pl/

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2021-01-27 13:28:58
    Temat: Re: konsolidacja z Banku Spó?dzielczego do Mbanku
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

> [...]
    > Pytanie tylko czy to jest opłacalne, nigdy takich rzeczy nie robiłem.
    > Nie wiem czy to generuje dodatkowe koszty,itd

    ile masz tych kredytów hipotecznych?

    i dlaczego akurat do mBanku? są lepsze oferty na rynku...

    tak, będą koszty m.in. wycena, wpis i wymazania wpisu w KW
    nie wiem czy masz opłatę za wcześniejszą spłatę?

    nowy kredyt można zrobić bez prowizji

    --
    pozdrawiam
    Roberts