    From: "AG" <j...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Balszja technika w Citibank
    Date: Mon, 7 Jul 2003 05:48:01 -0500
    Sender: j...@o...pl@interspeed170-105.stnet.pl

    Bedac w USA korzystalem z karty Citibank Visa Gold. Pewnego jednak razu
    placac w sklepie nie nastapila weryfikacja (limit jest 40 tys zlotych, wiec
    kasy na pewno nie zabraklo). Nic mysle, moze cos maja z laczami i zaplacilem
    gotowka. W nastepnym sklepie pol godziny pozniej to samo. Dzwonie z budki do
    Citibank i facet po 15 minutach sluchania wczesniej muzyczki (no coz byla 4
    rano w Polsce-sobota, wiec moze przysnal sobie) mowi mi, ze...maja
    konserwacje systemu i do poniedzialku rano nie jest w stanie mi powiedziec
    co jest przyczyna, ze karta nie dziala. Moje argumenty, ze jutro rano musze
    zaplacic ta karta za wynajem auta i co w takim razie mam zrobic olal
    totalnie zbywajac, ze nic nie poradzi. To, ze nagle moglbym nie miec
    gotowki, moze musialbym zaplacic za hotel itp zupelnie go nie interesowaly,
    bo mamy konserwacje systemu i basta. Aby dodac mi otuchy powiedzial mi
    tylko, ze objete sa nim wszystkie karty Citibank i te czasowo nie dzialaja.
    Myslalem, ze go udusze przez sluchawke. W niedziele karta nie dziala dalej.
    Przedluzylem wiec wypozyczenie auta do poniedzialku, sprawdzam rano i...nie
    dziala, chociaz w Polsce 14-ta. Dzwonie wiec wsciekly i okazuje sie, ze
    konserwacja konserwacja, ale oni mi zablokowali karte, bo kupowalem nia
    aparat za $700 i to....taka normalna procedura, ze jak ktos robi taka 'duza'
    transakcje karta za granica to oni dla bezpieczenstwa (czyjego?) blokuja.
    OK, zona w Polsce, maja numer telefonu, mogli zadzwonic zapytac, nic, po
    prostu zablokowali i bujaj sie Felek i sam do nas dzwon i mow, ze zrobiles
    duzy zakup i, ze to Ty a nie jakis troll. No makabra. Mam ta karte od 2 lat,
    robilem nia duzo wieksze zakupy za granica i nigdy nie mialem problemow, ale
    widac przeswiadczenie w Polsce, ze kazdy jest potencjalnym zlodziejem co
    niektorym przewraca juz na dobre w glowie.