  • 1. Data: 2006-10-03 17:13:34
    Temat: Bałagan w mBanku?
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Wie ktos co sie dzieje?

    Pzdr, OMSON
    --
    Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
    ma" - jest!

  • 2. Data: 2006-10-03 17:25:16
    Temat: Re: Bałagan w mBanku?
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    OMSON napisał(a):

    > Wie ktos co sie dzieje?
    >
    > Pzdr, OMSON

    Z czym?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-10-03 17:34:13
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    OMSON pisze:

    > Wie ktos co sie dzieje?
    > Pzdr, OMSON

    Możesz napisać *dokładniej* o co chodzi?

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 4. Data: 2006-10-03 18:19:59
    Od: <p...@o...pl>

    > Wie ktos co sie dzieje?

    ale ktoś posiał panikę a tu się nic nie dzieje

    pozd

  • 5. Data: 2006-10-03 18:37:40
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>

    "OMSON" <o...@o...pl> wrote in message
    > Wie ktos co sie dzieje?

    Ja wiem.

    pozdrawiam, wk

  • 6. Data: 2006-10-03 19:01:59
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    OMSON zapodał(a):

    > Wie ktos co sie dzieje?

    Pani Zosia wywaliła kosz ze śmieciami. Sytuacja już opanowana.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 7. Data: 2006-10-03 20:06:12
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    DooMiniK ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

    > Pani Zosia wywaliła kosz ze śmieciami. Sytuacja już opanowana.

    No to luz. :) Ot tak rzucilem zapytanie na grupie poniewaz (tak mi sie
    zdaje) czekanie na podpisanie umowy o zalozenie ekonta i emaxa ponad
    miesiac to troche przydlugo...
    Nastepnie po podeslaniu mi przez mBank karty (wkoncu po kolejnych 2
    tygodniach) okazalo sie, ze logowanie do systemu kontowego wywala
    komunikat o blednych danych (bardzo ciekawe skoro wczesniej uwaznie
    sprawdzilem capslock'a i poprawnie wprowadzilem identyfikator i wlasne
    haslo, ktore zmienilem z tymczasowego natychmiast po otrzymaniu
    dokumentow umowy). Ciekawi mnie to bardzo, poniewaz od tamtej pory nie
    dokonywalem logowania czekajac na karte, a kiedy zaszla taka potrzeba
    skrzetnie przechowywane dane okazaly sie do bani!
    Ok, nic to. Zadzwonilem na mlinie podalem identyfikator, telekod - mila
    pani powiedzial mi, ze konto zostalo zablokowane i zebym postepowal
    zgodnie ze wskazowkami automatu, kiedy mnie przelaczy i wczesniej
    przygotowal nowe haslo tymczasowe (ktore sobie zmienie po zalogowaniu
    sie). Wszystko cacy - uradowany rozwiazaniem problemu odkladam sluchawke
    loguje sie i... znowu lipa. :( Ok mysle, moze cos zle zrozumialem -
    dzwonie na mlinie powtarzam akcje (identyfikator, telekod) i zonk!
    Automat zglasza mi ze telekod, na ktory otrzymalem autoryzacje w mlinii
    jest nieprawidlowy i zostal zablokowany! No ladnie i co mam sobie myslec
    o tym wszystkim - powie mi ktos? Pieniedzy zadnych nie zdazylem przelac
    na konto i chyba cale szczescie bo teraz jestem wkurzony, ale gdybym nie
    mogl dostac sie do wlasnej kasy chyba wyszedlbym z siebie. Poki co
    zamowilem rozmowe i dokonalem zmiany telekodu za pomoca mlini ale mam
    powazne obawy co dalej?? Mial ktos podobne problemy w mBanku?
    Co razdzicie - bo na chiwle obecna jestem zdecydowany (na 80%) na
    rezygnacje z uslug tego banku?!?

    Pzdr, OMSON

    P.S. Redagowalem ten post przed wyslaniem pod katem epitetow, ktore
    wypisalem licznie w pierwszym odruchu... takze jest to bardzo lightowa
    wersja tego co czuje w zwiazku z ta sytuacja. Nie spodziealem sie takich
    problemow na dzien dobry. :(

  • 8. Data: 2006-10-03 20:09:56
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > No to luz. :) Ot tak rzucilem zapytanie na grupie poniewaz (tak mi sie
    > zdaje)

    Tak ci się tylko zdaje

    czekanie na podpisanie umowy o zalozenie ekonta i emaxa ponad
    > miesiac to troche przydlugo...

    U mnie tydzień

    > Nastepnie po podeslaniu mi przez mBank karty (wkoncu po kolejnych 2
    > tygodniach)

    Następne kilka dni

    .... No ladnie i co mam sobie myslec
    > o tym wszystkim - powie mi ktos?

    Nawet nie chce mi się tego komentować

    > Co razdzicie - bo na chiwle obecna jestem zdecydowany (na 80%) na
    > rezygnacje z uslug tego banku?!?

    Z czego chcesz zrezygnować, jak nic nie masz

    Tomek

  • 9. Data: 2006-10-03 20:23:33
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Tomek ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

    > Z czego chcesz zrezygnować, jak nic nie masz

    Podpisalem umowe o prowadzenie rachunku - chyba wypadaloby sie z niej
    wycofac aby nie placic za jego prowadzenie (moze zle sie orientuje ale z
    tego co pamietam jak wertowalem oferte - darmowe prowadzenie jest
    zapewnione jesli miesieczne saldo rachunku jest nie mniejsze niz 99 zl
    czy cos takiego)?? Jak mam zalatwic ta sprawe - podpowiesz mi (jak nic
    nie wskuram z tym masakrycznym logowaniem do systemu i zmiana hasla ofkors)?

    Pzdr, OMSON

  • 10. Data: 2006-10-03 20:30:38
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    OMSON napisał(a):

> [...]
    > czy cos takiego)?? Jak mam zalatwic ta sprawe - podpowiesz mi (jak nic
    > nie wskuram z tym masakrycznym logowaniem do systemu i zmiana hasla

    Ja już wiem. Wysłał do Inteligo a czeka na odpowiedź z mBanku. To sie
    nie ma co dziwić że jeszcze nie odpisali ;-D

    MSPANC

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica