  • 1. Data: 2006-10-03 08:52:37
    Temat: Jak najtaniej zrobić przelew z UK do PL?
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Witam,

    Moja dziewczyna mieszka w tej chwili w UK i ma tam konto i karte Visa.
    Ja posiadam konto w PayPal "podpięte" do mojego konta w Inteigo. Czy dobrym
    pomysłem na tani przelew pieniędzy jest założenie drugiego konta w PayPal
    dla mojej dziewczyny i tym sposobem przekazać pięniądze na moje konto? Czy
    to przejdzie bez problemu?

    Czy znacie może jakieś inne, lepsze, wygodniejsze, tańsze sposoby na tranfer
    pieniędzy z UK do PL?

    Pozdrawiam,

    M.

  • 2. Data: 2006-10-03 18:33:41
    Temat: Re: Jak najtaniej zrobić przelew z UK do PL?
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    bylo juz kilka razy.
    z tym paypalem to sie nie uda poza tym ze to duzo kosztuje....
    poszukaj w archiwum.
    ja korzystam z moneybookers ale to dlugo trwa.

  • 3. Data: 2006-12-19 11:42:32
    Od: "p01i" <polirealizer@o_dfffaaa.pl>

    nie wiem jak jest z przelewami bo ja wybralem czek bo niewiedzialem ile by
    mi potracili...

    realizacja czeku zagranicznego (inkaso) w ING BŚ kosztowala cos kolo35pln,
    inne banki chcialy min 150pln i 2mies czekania...
    aha i w ING nie prowadza rachunku w funtach wiec najlepiej odebrac w kasie,
    chyba ze po3bujesz pln:>