  • 1. Data: 2006-10-03 09:24:05
    Temat: BIK...
    Od: "Maciek" <t...@n...pl>

    Witam i pozdrawiam.

    Mam mały problem i poszukuję pomocy bedąc silnie zatroskanym...
    Sigma Bank wrzucił mnie do BIK.u. Nawet nie wiedziałem o długu (marketowym)
    i o próbach jego ściągnięcia. Dowiedziawszy się - uregulowałem.
    I teraz nici z kredytu...
    UE przyznała mi dotacje. Plan mam na Mazury się wynieść i Agro turystykę
    uruchomić- żebyście mieli gdzie wypocząć, pożeglować, ponurkować i inne...
    Napisałem do Arbitrażu, ale czy można coś
    zrobić, żeby zostać usuniętym z BIK'u i Bankowego Rejestru ?

    Pzdr, Miłego Dnia :)

  • 2. Data: 2006-10-03 09:42:55
    Temat: Re: BIK...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On 3 Oct 2006 11:24:05 +0200, "Maciek" <t...@n...pl> wrote:

> [...]
    >Sigma Bank wrzucił mnie do BIK.u. Nawet nie wiedziałem o długu (marketowym)
    >i o próbach jego ściągnięcia. Dowiedziawszy się - uregulowałem.

    Dane może uaktualnić jedynie bank.
    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70, 31-560 Kraków

  • 3. Data: 2006-10-03 10:23:14
    Od: michaça <w...@...pl>

    > zrobić, żeby zostać usuniętym z BIK'u i Bankowego Rejestru ?
    mi pekao sa powiedzialo ze sie nie da, nie usuwaja, nie maja zamiaru usuwac -
    jedynie przyslali mi listownie zaswiadczenie (po dlugiej walce) ze poprzedni
    kredyt splacilem i nastopily drobne opoznienia na kwote ponizej 1zl ;-)
    mazy w biku w stylu status "niewiarygodny" pozostaly gdyz wyrownanie na 14 czy
    17gr zrobilem po kilku miesiacach - jak mi wyslali poleconym ze zalegam i te
    kilkanascie groszy (to byl kredyt studencki na 8tys)...

  • 4. Data: 2006-10-03 10:24:26
    Od: t...@n...pl

    > Dane może uaktualnić jedynie bank.

    Dzięki za odpowiedź;
    Dowcip polega na tym, że bank umieścił mnie z naruszeniem procedury. I teraz ja
    mam udowodnić, że nie jestem bandytą.
    I nie wiem, jak to zrobić...
    Może ktoś wie, gdzie szukać poufnej umowy międzybankowej ?
    PZDR.

  • 5. Data: 2006-10-03 10:33:02
    Od: t...@n...pl

> [...]
    > 17gr zrobilem po kilku miesiacach - jak mi wyslali poleconym ze zalegam i te
    > kilkanascie groszy (to byl kredyt studencki na 8tys)...

    Ja zrobiłem taki myk: Złożyłem w Sądzie wniosek o
    POSTAWIENIE Sigma Bank - (Warszawa, Al. Jerozolimskie 92) W STAN UPADŁOŚCI....

    Będę rozsyłał gdzie popadnie...

  • 6. Data: 2006-10-03 10:45:10
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <t...@n...pl> napisal(a):

    > czy
    >
    > Ja zrobiłem taki myk: Złożyłem w Sądzie wniosek o
    > POSTAWIENIE Sigma Bank - (Warszawa, Al. Jerozolimskie 92) W STAN UPADŁOŚCI....
    >
    > Będę rozsyłał gdzie popadnie...

    I co to ma Ci niby dać?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 7. Data: 2006-10-03 10:52:31
    Od: t...@n...pl

    UPADŁOŚCI....

    > I co to ma Ci niby dać?

    Ano, ten i ów zastanowi się nad współpracą z takim bankiem. Albo ktoś zwróci
    uwagę na szastanie wpisami do BIK,u...
    Wolałem to, niż siedzieć bezczynnie.

  • 8. Data: 2006-10-03 10:54:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On 3 Oct 2006 12:24:26 +0200, t...@n...pl wrote:

    >Dzięki za odpowiedź;
    >Dowcip polega na tym, że bank umieścił mnie z naruszeniem procedury. I teraz ja
    >mam udowodnić, że nie jestem bandytą.
    >I nie wiem, jak to zrobić...

    Pismo do banku, w którym żadasz usunięcia danych z BIK, powołując się
    na powyższe, jeśli nie pomoże, to zostaje sąd cywilny.

  • 9. Data: 2006-10-03 11:10:55
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    t...@n...pl napisał(a):
    > Ja zrobiłem taki myk: Złożyłem w Sądzie wniosek o
    > POSTAWIENIE Sigma Bank - (Warszawa, Al. Jerozolimskie 92) W STAN UPADŁOŚCI....
    >
    > Będę rozsyłał gdzie popadnie...

    Wniosek o ogłoszenie upadłości banku może zgłosić tylko Komisja Nadzoru
    Bankowego...

    KG