  • Data: 2002-03-01 07:44:58
    Temat: BZWBK i przelew
    Od: "Pelos" <p...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    Krew mnie wczoraj zalala.
    Bylem wczoraj w V/o BZWBK w Poznaniu - ul. Sw. Marcin.
    Sierotka w okienku zamiast zgodnie z moim poleceniem wyslac pieniadze
    eliksirem poslala zwyklym.
    Poooooooooomylilo jej sie. Jak mi dala kartke do podpisu to zauwazylem, ze
    jest zwykly nie eliksir. Cofnac juz sie nie dalo, bo zaakceptowala i
    pieniadze poszly ... Dodam, ze kupowalem samochod od kogos i cale szczescie,
    ze ta osoba stala przy mnie przy okienku. Troche mu mina zrzedla, bo chcial
    w weekend kupowac samochod a tak bedzie mial pieniadze na koncie w
    poniedzialek. Zgodzil sie w koncu na to, wiec ja tez nie stawialem V/o do
    gory nogami. Pani nazywa sie Barbara Stachowiak.

    Pelos