  • 1. Data: 2003-01-13 13:46:31
    Temat: BZWBK - Visa Classic (odnowienie)
    Od: BartHart <b...@p...fm>

    Jak to jest z odnowieniem VC w ww Banku ?
    Czy warunkiem przedłużenia jest każdoroazowe spłacenie całości limitu ?
    Czy tez może się zdarzyć, że czasem spłata wynienisie powiedzmy 50%
    wykorzystanego limitu ?

    B. Hartmann.

  • 2. Data: 2003-01-13 14:53:46
    Temat: Re: BZWBK - Visa Classic (odnowienie)
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "BartHart" <b...@p...fm> wrote in message
    > Jak to jest z odnowieniem VC w ww Banku ?
    > Czy warunkiem przedłużenia jest każdoroazowe spłacenie całości limitu ?
    > Czy tez może się zdarzyć, że czasem spłata wynienisie powiedzmy 50%
    > wykorzystanego limitu ?

    A koledze to tylko mBank w głowie ;-)))

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2003-01-13 15:09:18
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avuned$381$1@shilo.silesia.pik-net.pl, Krzysztof Kowalski wrote:
    > "BartHart" <b...@p...fm> wrote in message
    >
    > A koledze to tylko mBank w głowie ;-)))

    Krzysztof, nie rozumiem? Chodzi o KK BZWBK, gdzie tu masz mBank?

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-01-13 15:17:10
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Robert" <s...@o...pl> wrote in message

    > Krzysztof, nie rozumiem? Chodzi o KK BZWBK, gdzie tu masz mBank?

    Ups :-)) To mi tylko mBank w głowie :-)))
    W pierwszej linii jest "Jak to jest z odnowieniem VC w ww Banku". Ja
    wyczytałem "Jak to jest z odnowieniem VC w mBanku" :-)))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 5. Data: 2003-01-13 15:54:47
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" napisał

    > Ups :-)) To mi tylko mBank w głowie :-)))

    ;-)))))

    > W pierwszej linii jest "Jak to jest z odnowieniem VC w ww Banku". Ja
    > wyczytałem "Jak to jest z odnowieniem VC w mBanku" :-)))

    Ja w pierszym momencie tak samo przeczytalem ;-))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 6. Data: 2003-01-14 08:53:54
    Od: w...@p...onet.pl

    > Jak to jest z odnowieniem VC w ww Banku ?
    > Czy warunkiem przedłużenia jest każdoroazowe spłacenie całości limitu ?
    > Czy tez może się zdarzyć, że czasem spłata wynienisie powiedzmy 50%
    > wykorzystanego limitu ?

    Z listu wynika że piszesz o KK BZWBK.
    Jezeli płatności są realizowane zgodnie z regulaminem ... minimalnie 5% z
    każdego zestawienia ... to jesteś dla nich dobry klient i na pewno dostaniesz
    wznowienie. Tylko nie pamiętam czy pocztą czy w oddziale ... zadzwoń

    Tomasz