  • 1. Data: 2003-01-13 12:22:45
    Temat: Poker i ekarta :)
    Od: "Marcin Doliwa" <m...@w...pl>

    Czesc,
    Chcialem zagrac w jednym z internetowych pokerroomow, mam jednak watpliwosci
    co do mozliwosci wyplaty z nich pieniedzy.
    Mozliwosc wyplaty jest nastepyujaca :

    Cashouts will be credited back to your NETeller or FirePay account (if you
    have used NETeller of Firepay to buy chips) or to your Visa/MasterCard
    account (if you have used Visa/MasterCard). Additional amounts can be
    withdrawn either via NETeller or by check.

    No i moje pytanie jest takie, czy z ekarta to zadziala? bo wplacac ekarta
    moge, jestem tylko ciekaw co do wyplaty, a tak poza tym to czy ktos uzywal
    juz netellera i jakie sa jego wrazenia?

    Marcin Doliwa

  • 2. Data: 2003-01-13 13:34:25
    Temat: Re: Poker i ekarta :)
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Mon, 13 Jan 2003 13:22:45 +0100 "Marcin Doliwa" <m...@w...pl> wrote:

    > No i moje pytanie jest takie, czy z ekarta to zadziala? bo wplacac ekarta
    > moge, jestem tylko ciekaw co do wyplaty

    Dziala w obie strony. Tyle, ze nie zaladuje karty, a wplaci
    bezposrednio na eKonto.

    Szymon