  • 1. Data: 2003-01-13 12:33:22
    Temat: Arbiter - dobry straszak
    Od: "Mariusz A. Jasinski" <m...@x...onet.pl>

    KB coś głupieje i co jakiś czas zaczyna mi wysyłać wyciągi po każdej operacji
    i bierze za to prowizje. Raz to odwoływałem, w styczniu znowu im się coś
    przekręciło. Tym razem zareagowałem szybko i ostro. Można wykorzystywać moją
    reklamację jako wzór ;-) KB po 3 dniach od reklamacji zwrócił kwoty na konto.
    Oczywiście jesteśmy w Polsce i kwota została zwrócona z bieżącą datą operacji,
    ale już to im daruje :-))

    ----------------------------------- -----------------------------------
    Informuję Państwa że błędnie przesyłacie do mnie wyciągi. Powinienem otrzymywać
    wyciągi miesięczne, tymczasem otrzymuję wyciągi po każdej operacji. Nie
    zgłaszałem nigdy dyspozycji przesyłania wyciągu po każdej operacji. Nie macie
    Państwo na to dowodu. W związku z tym żądam zwrotu pobranych prowizji za
    wyciągi po każdej operacji. Są to następujące prowizje: 3,6zł z dnia
    09/10/2002, 3,6zł z dnia 03/01/2003, 4zł z dnia 07/01/2003, 1,6zł z dnia
    07/01/2003 (łącznie 12,8zł).

    Jeśli w ciągu 14 dni nie otrzymam wymienionych kwot spowrotem na konto, będę
    zmuszony skierować sprawę do Arbitra Bankowego.

    Jednocześnie żądam ustawienia wyciągów miesięcznych dla mojego konta ROR.
    O tych błędach informowałem wcześniej już Państwa telefonicznie.

    Z poważaniem
    Mariusz Jasiński
    ##### Odpowiedz operatora #####
    INFORMUJEMY , ŻE REKLAMOWANA PROWIZJA ZOSTANIE ZWRÓCONA A CZESTOTLIWOŚĆ

    YSYŁANIA WYCIĄGÓW ZMIENIONA NA POPRAWNĄ.PRZEPRASZAM Y ZA POWSTAŁE NIEDOGODNOŚCI.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-01-13 13:15:22
    Temat: Re: Arbiter - dobry straszak
    Od: s...@o...pl

    no no - ale z ciebie gość...
    nieźle ich postraszyłeś...
    jak jeszcze kogoś tak skutecznie postraszysz to też napisz - chętnie
    poczytamy...

  • 3. Data: 2003-01-13 13:42:41
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <s...@n...email>

> [...]
    konto.
    > Oczywiście jesteśmy w Polsce i kwota została zwrócona z bieżącą datą

    hehe, to moje pkobp lepsze. jak kiedys z konta sciagneli 4x za duza rate
    kredytu to zwrocili z data wsteczna. :))

    wojtek

  • 4. Data: 2003-01-13 14:01:07
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:03011313332298@polnews.pl, Mariusz A. Jasinski wrote:
    > KB coś głupieje i co jakiś czas zaczyna mi wysyłać wyciągi po każdej
    > operacji i bierze za to prowizje.

    A co jaki czas?
    Bo (BZ)WBK robilo to mi 2 razy od nowego roku - w 2000 i 2001.
    Tu musze pochwalic, ze wystarczyl zawsze jeden telefon. Z jaka data byl
    zwrot prowizji, nie zwrocilem uwagi, bo przy oprocentowaniu na Konto24 nie
    ma to znaczenia...

    (W tym roku ten blad sie nie pojawil, ale juz nie mam tego konta.)

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-01-13 19:45:24
    Od: "Atm" <a...@p...fm>

    hmmm

    wydawalo mi sie ze do Arbitra idziemy z minimalna kwota ktora jest wyzsza
    niz wspomniane 12,8 pln.
    ale najbardziej mi sie podobalo :

    " Jeśli w ciągu 14 dni nie otrzymam wymienionych kwot spowrotem na konto ...
    ".

    ``````````````
    :) pozdrawiam
    Radek

  • 6. Data: 2003-01-14 12:41:53
    Od: "Bonzi" <b...@n...poczta.onet.pl>

    > Jeśli w ciągu 14 dni nie otrzymam wymienionych kwot spowrotem na konto,
    będę
    > zmuszony skierować sprawę do Arbitra Bankowego.

    Moje straszenie GE Bank Mieszkaniowy (spłata kredytu policznona po
    niewłaściwym kursie; wartość sporu ok. 3,5 tys. zł) nic nie pomogło. Byli
    chyba tak pewnie swego, że w ogóle ich to nie wzruszyło. Sprawę wygrałem.
    Teraz czekam na zwrot kasy :-)

    Bonzi