  • 1. Data: 2010-02-17 21:07:56
    Temat: BZ WBK - e-wyciąg - błędne dane
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    Mam z Narzeczoną wspólne konto w BZ WBK.
    Dzisiaj zauważyłem, że w wygenerowanym e-wyciągu za styczeń 2010 w
    nagłówku wyciągu są dane osobowe mojej Narzeczonej.
    Dziwne, ponieważ logowałem się swoim loginem, w systemie wyświetla się
    moje imię i nazwisko, a na wyciągu (czy to pdf czy to html) pojawiają
    się nie moje dane. Podkreślam jestem współwłaścicielem a nie
    pełnomocnikiem.

    Na infolinii usłyszałem, że moja Narzeczona jest "ważniejsza w
    systemie" i dlatego jej dane pojawiają się w nagłówku. Poza tym nie
    poradzono mi, żebym się przeszedł do oddziału bo nie mają wglądu w
    konto.

    Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów ma może wspólne konto w zielonym
    banku i może sprawdzić e-wyciąg?

    Mam konto w BZWBK od niedawna (kredyt hipo) i w porównaniu do mBanku
    system transakcyjny BZ WBK pod względem funkcjonalności prezentuje się
    bardzo słabo.