  • 1. Data: 2010-02-17 19:55:25
    Temat: Oferta dla Ciebie
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Tak nieco z innej beczki: jak się pozbyć (o ile w ogóle się da) tego
    upierdliwego g. na mBankowym pasku pt. "Oferta dla Ciebie"?
    pwz

  • 2. Data: 2010-02-17 20:18:22
    Temat: Re: Oferta dla Ciebie
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    pwz wrote:
    > Tak nieco z innej beczki: jak się pozbyć (o ile w ogóle się da) tego
    > upierdliwego g. na mBankowym pasku pt. "Oferta dla Ciebie"?
    > pwz

    najprosciej wklej sobie to do pliku hosts, wysle w kosmos wszystkie banery serwowane
    z tej domeny

    127.0.0.1 banery.mbank.eu

    ewentualnie jesli zesloscil Cie tylko i wylacznie ten jeden konkretny to zainstaluj
    sobie
    jakis dodatek do przegladarki blokujacy reklamy, bedziesz mogl blokowac bardziej
    wybiorczo

  • 3. Data: 2010-02-17 21:25:07
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-02-17 21:18, MarcinF wrote:

> [...]
    > zainstaluj sobie
    > jakis dodatek do przegladarki blokujacy reklamy, bedziesz mogl blokowac

    Do Ffoxa jest Adblock Plus i do niego Adblock Plus Filter Uploader.
    Działa skutecznie i pozwala na selektywne blokowanie ładowania
    *wybranych* elementów stron. Pamiętam, że na wakacjach jak musiałem
    korzystać z linii wdzwanianej TPSA to np. sobie selektywnie
    powyłączałem zdjęcia w interfejsie systemu transakcyjnego VWbanku -
    przyśpieszyło dwukrotnie...

    witrak()

  • 4. Data: 2010-02-18 08:18:13
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 20:55:25 +0100, pwz napisał(a):
    > Tak nieco z innej beczki: jak się pozbyć (o ile w ogóle się da) tego
    > upierdliwego g. na mBankowym pasku pt. "Oferta dla Ciebie"?

    A gdzież to masz? Jak raz zobaczyłem "Oferta dla CIebie" to kliknąłem
    "zamknij" i od tego czasu jedynie figuruje w menu po lewej...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 5. Data: 2010-02-18 11:55:18
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > A gdzież to masz? Jak raz zobaczyłem "Oferta dla CIebie" to kliknąłem
    > "zamknij" i od tego czasu jedynie figuruje w menu po lewej...

    U mine tak samo. BTW czy te wiadomosci sa jakos spersonalizowane, czy
    kazdemu wysylaja takie same limity 20000/100000?

    MK

  • 6. Data: 2010-02-18 12:04:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 12:55:18 +0100, MK napisał(a):

    > U mine tak samo. BTW czy te wiadomosci sa jakos spersonalizowane, czy
    > kazdemu wysylaja takie same limity 20000/100000?

    Raczej spersonalizowane, bo u mnie 4000 / 20000

    To w związku z tym postem ta akcja tak myślę:
    2...@v...goo
    glegroups.com

    Xenocide

  • 7. Data: 2010-02-18 13:09:37
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    > Raczej spersonalizowane, bo u mnie 4000 / 20000
    >
    > To w zwiazku z tym postem ta akcja tak mysle:
    > 2...@v...goo
    glegroups.com

    Na pewno spersonalizowane. U mnie nic nie ma :|

    k.

  • 8. Data: 2010-02-18 13:15:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 17:09:37 +0400, kashmiri napisał(a):

    > Na pewno spersonalizowane. U mnie nic nie ma :|

    Nie trzeba było zakładać konta w US i zdradzać nasze niebotycznie długie
    nr rachunków, to też byś się załapał ;)

    Xenocide

  • 9. Data: 2010-02-18 13:45:03
    Od: pwz <d...@d...pl>

    W dniu 2010-02-18 09:18, Jacek Osiecki pisze:

    > A gdzież to masz? Jak raz zobaczyłem "Oferta dla CIebie" to kliknąłem
    > "zamknij" i od tego czasu jedynie figuruje w menu po lewej...

    No i właśnie o to mi chodzi, aby toto wyrzucić z menu...
    pwz