  • 1. Data: 2010-02-17 18:11:27
    Temat: złote bankiery - zgadnijcie kto wygrał
    Od: hanka <t...@g...com>

    wczoraj rozdawano złote bankiery, to chyba pierwsza edycja tej
    imprezy... zgadnijcie kto zgarnal najwieksze laury :D
    http://tiny.pl/hm6n4
    ludzie chyba juz zapomnieli o nabitych...

  • 2. Data: 2010-02-17 18:33:43
    Temat: Re: złote bankiery - zgadnijcie kto wygrał
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "hanka" <t...@g...com> napisał w wiadomości grup
    6g2000yqd.googlegroups.com...
    > wczoraj rozdawano złote bankiery, to chyba pierwsza edycja tej
    > imprezy... zgadnijcie kto zgarnal najwieksze laury :D
    > http://tiny.pl/hm6n4
    > ludzie chyba juz zapomnieli o nabitych...

    Hahaha. Karta mBank jako najlepsza karta kredytowa. Widać, że głosowali
    gniewni gimnazjaliści... Taki wynik głosowania umiejscawia te nagrody
    Bankiera w miejscu nienazbyt poczesnym.

  • 3. Data: 2010-02-17 19:03:05
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "hanka"
    d.googlegroups.com

    > wczoraj rozdawano złote bankiery, to chyba pierwsza edycja tej
    > imprezy... zgadnijcie kto zgarnal najwieksze laury :D
    > http://tiny.pl/hm6n4
    > ludzie chyba juz zapomnieli o nabitych...

    powiem tylko tyle - w podobnych galach jak ww. opisywana tyle, że związanych
    ze światem muzyki, filmu itp. również główne laury zbierają podmioty, które
    zbytnio na statułetkę nie zasłużyły.
    Jak było tutaj? Nie wiem. Jak by jednak na mBank nie patrzeć to trzeba
    powiedzieć otwarcie, że koszty rachunku + system mają na 6. Jeżeli to było
    głównym kryterium to nie dziwota, że stają na pudle - sam bym na nich oddał
    głos.

  • 4. Data: 2010-02-17 19:05:52
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "hanka"
    d.googlegroups.com

    [ciach]

    przeczytałem sobie jeszcze komentarze pod artykułem, do którego podałaś link
    w swoim poście.

    Pod tym panem się podpisuję obiema rękami, a jak trochę poćwiczę to i nogą
    może mi się uda :)
    http://www.bankier.pl/forum/temat_zlote-bankiery-roz
    dane,8082665.html

    cytat:
    "Miałem iałem konta internetowe w PKO BP, Millenium i mBanku. Teraz tylko w
    mBanku najlepszy interfejs wszytko jest tak zrobione jakbym sam go
    projektował, karta kredytowa też w mBank, dwa rachunki, lokata i kredyt
    konsumpcyjny.
    A hipoteczny posiadam ale to już millenium.
    Jednym słowem jak ktoś szuka prostoty, a jednocześnie wachlarzu możliwości
    to tylko mBank."

  • 5. Data: 2010-02-17 19:07:08
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MarekZ" news:hlhclc$uq$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Hahaha. Karta mBank jako najlepsza karta kredytowa.

    no comments.

    > Widać, że głosowali
    > gniewni gimnazjaliści...

    którzy KK widzieli tylko na stronie mBanku i im się bardzo złote rybki
    spodobały dlatego oddali głos :)

    > Taki wynik głosowania umiejscawia te nagrody
    > Bankiera w miejscu nienazbyt poczesnym.

    coś w tym jest.

  • 6. Data: 2010-02-17 19:47:01
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

> [...]
    > A hipoteczny posiadam ale to już millenium.
    > Jednym słowem jak ktoś szuka prostoty, a jednocześnie wachlarzu możliwości

    Hmmm... a jaki jest sens posiadania lokaty na lichy % i kredytu
    konsumpcyjnego naraz?
    Prostota - tak. Możliwości? Zero. Gdyby autor umiał korzystać z ofert banków
    kartę mógłby mieć z cashbackiem 1%, rachunki oprocentowane na 4,85%, lokaty
    na 5,65%. Lekką ręką licząc kilkaset złotych rocznie, a dla aktywnych to
    nawet i kilka tysięcy można otrzymać.
    Sporo kosztuje ten "darmowy" mbank...

  • 7. Data: 2010-02-17 20:06:14
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Szymon" news:hlhh34$btl$1@news.dialog.net.pl

    > Hmmm... a jaki jest sens posiadania lokaty na lichy % i kredytu
    > konsumpcyjnego naraz?

    To pytanie trzeba zadać autorowi posta, który zacytowałem w swojej
    wypowiedzi.

    Nie łatwo zmieniać przyzwyczajenia.

  • 8. Data: 2010-02-17 20:19:10
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    > którzy KK widzieli tylko na stronie mBanku i im się bardzo złote rybki
    > spodobały dlatego oddali głos :)

    Oni prawdopodobnie właśnie dostali te karty w ofercie "karta za podpis"...
    Dla nich ta karta jest najlepsza, bo jest jedyną możliwą do uzyskania. Ale
    uogólnianie tego do poziomu "najlepsza karta w ogóle" to zagranie poniżej
    pewnego minimalnego poziomu, którego można by oczekiwać.

    W kwestii innowacyjności też jest dla mnie zaskoczeniem, że Inteligo
    wyprzedziło Eurobank, ale tutaj przynajmniej nie mamy do czynienia z
    absurdem, jak w przypadku karty kredytowej mBanku.
    "Zdaniem ekspertów najbardziej nowatorskim bankiem ubiegłego roku było
    Inteligo, dzięki mobilnej wersji debetu w rachunku osobistym. Zaraz za nim
    uplasował się Eurobank, wyróżniony przez ekspertów jako prekursor depozytów
    z dzienną kapitalizacją na rynku. Trzecie miejsce to Polbank EFG za
    Minikartę Era PayPass."

  • 9. Data: 2010-02-18 08:16:48
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 20:03:05 +0100, Valdi napisał(a):
> [...]
    > ze światem muzyki, filmu itp. również główne laury zbierają podmioty, które

    Generalnie te imprezy to typowe TWA :)

    > Jak było tutaj? Nie wiem. Jak by jednak na mBank nie patrzeć to trzeba
    > powiedzieć otwarcie, że koszty rachunku + system mają na 6.

    Koszty rachunku - powiedzmy że raczej na 5, bo płatne przelewy z konta
    firmowego nawet na własne rachunki to lekkie przegięcie...
    A system na 6? No bez kpin, proszę :) System jest cholernie niewygodny -
    trzeba się naklikać jak diabli przy wielu rzeczach, wyszukiwanie wśród
    przelewów to totalna porażka, eksport historii - porażka, ergonomia obsługi
    kart kredytowych - porażka...

    Fajna w mBanku jest wyłącznie darmowość - no i może popularność: bez
    problemu znajdziesz na allegro sprzedawcę upragnionego przedmiotu z kontem w
    mBanku... choć to już straciło na znaczeniu po wprowadzeniu "Płacę z
    allegro". Tak przy okazji, to "PzA" jest naprawdę fajne - widzę że już coraz
    więcej sprzedawców ma to aktywne... ciekawe kiedy Allegro wprowadzi prowizję
    za używanie PzA.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944