  • 11. Data: 2003-06-12 09:32:48
    Temat: Re: BPH-PBK
    Od: "Gello" <g...@g...pl>

    I stala sie jasnosc...
    bo oto Krab <_...@h...pl__> oznajmil(a):
    > w top http://www.bphpbk.pl/pub/taryfa_kl_ind_05.pdf jest
    informacja:
    > ze nie pobiera sie oplaty 2 zl jesli dokona sie 4 operacji
    > ___bezgotowkowych__ w poprzednim miesiacu ! skad wiec ta
    informacja o
    > koncu czerwca itp ?

    z autopsji, informacji w oddziale, informacji na infolinii,
    kiedyś gdzieś na www też to widziałem..
    ;)))

    G.

  • 12. Data: 2003-06-12 18:17:48
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > i tylko tam go zobaczysz... pozostałość po fuzji... nie wydają
    > już...

    Ależ wydają tyle, że dla klientow personal i private

    gren
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    +++++++++++++
    "To niedopuszczalne, żeby taki mały kraj jak Belgia miał być sędzią
    całego świata" Meir Szirit

  • 13. Data: 2003-06-12 18:54:04
    Od: "Piotr Bielawa" <p...@N...gazeta.pl>

    > opłata 2 zł za miesiąc jest do karzdej karty VISA ELECTRON albo
    > MAESTRO, chyba że wykona sie 4 (do kończ czerwca 2) tranzakcje
    > bezgotówkowe TYMI KARTAMI
    Nie tymi a dowolnymi wydanymi przez BPHPBK, ja płacę MC KK i nie pobierają mi
    tych 2 zł.

    A tu cytat z TOiP:
    Opłaty nie pobiera się w
    przypadku wykonania przez
    posiadacza karty i rozliczenia
    przez Bank minimum 4
    transakcji bezgotówkowych w
    poprzednim miesiącu
    kalendarzowym jakąkolwiek z
    posiadanych kart.
    Nie pobiera się opłaty za pakiet
    &#8222;bezpieczne transakcje&#8221; od
    posiadaczy kart Visa Electron
    oraz Maestro Start, za pierwszy
    miesiąc korzystania z karty
    (miesiąc wydania karty).W
    promocji bez opłat - do
    30.06.2003r - dla posiadaczy
    Kont Sezam Student oraz
    posiadaczy kart Visa Electron,
    Maestro Start, ISIC, IYTC pod
    warunkiem dokonania minimum
    2 transakcji bezgotówkowych
    dowolną kartą płatniczą w
    poprzednim miesiącu
    kalendarzowym.

    Piotrek

  • 14. Data: 2003-06-12 19:25:44
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 12 Jun 2003 08:52:45 +0200, "Gello" <g...@g...pl>
    wrote:

    >opłata 2 zł za miesiąc jest do karzdej karty VISA ELECTRON albo
    >MAESTRO, chyba że wykona sie 4 (do kończ czerwca 2) tranzakcje
    >bezgotówkowe TYMI KARTAMI
    Czy od firmowych kart tez?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 15. Data: 2003-06-13 06:47:09
    Od: "Gello" <g...@g...pl>

    I stala sie jasnosc...
    bo oto Piotr Bielawa <p...@N...gazeta.pl> oznajmil(a):
    > Nie tymi a dowolnymi wydanymi przez BPHPBK, ja płacę MC KK i
    nie
    > pobierają mi tych 2 zł.
    też mi się tak wydawało...
    ale albo mają tam potężny burdel, albo nie działa to wcale...
    dwie wersje odpowiedzi (moja i twoja) można uzyskać na infolinii,
    a w oddziale kobieta nawet jakieś kwity wewnętrzne mi pokazywła
    dotyczące za co te opłaty pobierają... winikało z nich, że za
    transakcje elektronem i maestro...
    info o dinersie też mam z oddziału bph... jest to jakoby
    pozostałość po pbk....

    G.

  • 16. Data: 2003-06-13 10:08:27
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Gello napisał(a):

    > zależy od oddziału :)))))
    czy ktos wie w ktorym oddziale tak robia, ze nie trzeba rezygnowac?
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 17. Data: 2003-06-13 18:59:54
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    RobertS wrote:

    > czy ktos wie w ktorym oddziale tak robia, ze nie trzeba rezygnowac?

    Jak już będę miał kartę w łapie to napiszę. Bo też się coś boję - za
    łatwo poszło:-)

    pzdr

    Tomek

  • 18. Data: 2003-06-18 07:25:25
    Od: j...@o...pl

    Grzegorz Niedzwiecki <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl> wrote:
    > Skusiłem się na promocję w BPH-PBK, ale już się rozczarowałem bo:
    > - otwarcie rachunku 45 min + kolejka;

    Z doswiadczenia: jesli w danym oddziale sa kolejki to beda jeszze przez
    dlugi czas. Znajdz sobie cicha, pusta filie z 3-osobowa obsluga - sa takie.

    > - umowa na kanał internetowy 30 min + stanie w kolejce;

    Ja zalatwilem wszystkie formalnosci (zmiana konta, karta, limity kredytowe,
    internet) w ok. 30 min. Trwalo by krocej, ale mialem trudne pytania :-))

    > - opłata 2zł. jeśli się nie dokona iluś transakcji bezgotówkowych,
    > absurd bo po to są KK.

    To jakas informacyjna dywersja w BPH: dopiero na newsach dowiedzialem sie
    czemu mnie nie naliczaja tych 2 zl: wystarcza transakcje bezgotowkowe
    wykonane _dowolna_ z posiadanych kart.

    --
    Jaroslaw Strzalkowski, Krakow