  • 1. Data: 2003-06-11 08:41:00
    Temat: Konto firmowe w VW Bank a przelew do US
    Od: "DYSKUSJA" <w...@n...pl>

    Witam,
    Od około roku mam konto firmowe w tym banku , do tej pory zlecałem
    telefonicznie przelewy do US z datą przyszłą i było tak słodko do
    ubiegłegp m-ca.
    Obecnie nie wykonują przelewów do US z data przyszłą,
    tylko z datą bieżącą , bo zmieniła się jakaś formatka.
    Mam pytanie : W jakim banku przyjmowane są przelewy do US z kont firmowych z
    datą przyszłą ?

    Pozdrawiam

    Tadeusz

  • 2. Data: 2003-06-11 08:50:40
    Temat: Re: Konto firmowe w VW Bank a przelew do US
    Od: n...@p...onet.pl

    > Mam pytanie : W jakim banku przyjmowane są przelewy do US z kont firmowych z
    > datą przyszłą ?

    mBank - sam wypełniasz formatkę i sam odpowiadasz za to co w niej napisałeś

    VW widocznie się wystraszył tej odpowiedzialności,
    bo sama formatka obowiązuje już od początku roku.