  • 1. Data: 2022-07-21 19:10:11
    Temat: BOŚ odpowiedział na reklamację
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    14 lipca BOŚ odpowiedział na moją reklamację.
    Wg BOŚ ostatni raz zalogowałem się 13 bm -- odpowiedzi wówczas nie było.
    Tedy zadysponowałem swymi śeodkami inaczej...

    Szanowny Panie,

    przeanalizowaliśmy Pana zgłoszenie. Przepraszamy za niedogodności.

    Proponujemy Panu złożenie nowego wniosku o założenie lokaty na warunkach,
    które obowiązywały dla reklamowanej przez Pana EKOlokaty Promocyjnej.

    Może Pan złożyć jeden wniosek o założenie lokaty. Wniosek o założenie
    lokaty udostępniliśmy Panu w bankowości elektronicznej poprzez wiadomość
    "pop-up". Wniosek może być wykorzystany tylko przez Pana. Pod takim warunkiem
    wniosek jest Panu udostępniany przez bank.

    Wniosek o założenie lokaty może Pan złożyć w ciągu 14 dni kalendarzowych
    liczonych od dnia wysłania tej odpowiedzi.

    Mamy nadzieję, że nasza decyzja spotka się z Pana uznaniem, a dalsza
    współpraca z nami będzie spełniać Pana oczekiwania. Zachęcamy do
    aktywnego korzystania z naszej oferty.

    Mamy nadzieję, że nasza decyzja spotka się z Pana uznaniem, a dalsza
    współpraca z nami będzie spełniać Pana oczekiwania.

    Zachęcamy do aktywnego korzystania z naszej oferty.

    Z wyrazami szacunku

    Bożena Godek

    Główny Specjalista
    ds. Relacji z Klientami

    Pracownicy BOŚ realizują na co dzień EKO Zobowiązania.
    Zachęcamy do tego także naszych Klientów.

    ==================================

    19 bm. trzykroć wpisałem niepoprawnie hasło... O tyle to dziwne, że:
    - już przy drugim razie sprawdziłem, czy OK z klawiaturą
    - 14 bm. (i kilkakrotnie wcześniej) logowałem się do BOŚ bezproblemowo
    - do innych banków (i w inne miejsca) loguję się bezproblemowo od lat
    (z BIZ/Smart/FM/Nest były problemy)

    Dziś, przy okazji odblokowywania dostępu dowiedziałem
    się, że przysłane mi dziś hasło jest ważne 24 godziny...

    Odblokowanie wygląda tak, jak pierwsze logowanie, więc wysoce
    prawdopodobnym jest, że hasło otrzymane w banku też miało swój
    żywot liczony na 24 godziny -- podjąłem pierwszą próbę logowania
    zdecydowanie później niż w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania hasła...

    Dlaczego tak późno?

    Bo:
    - był łikend, więc nie było mowy o przesyłaniu szmalu
    - nie poinformowano mnie o terminie hasła
    tedy nie miałem powodu do pośpiechu...

    Moja dzisiejsza odpowiedź dana (przed chwilą) BOŚ:

    13 bm. nie znalazłem odpowiedzi, więc następnego dnia zadysponowałem
    oszczędnościami, dlatego nie wiem, czy będę mógł skorzystać z Państwa oferty...

    Wolałbym raczej natychmiastową rezygnację z mego konta prowadzonego przez
    BOŚ lub choćby rezygnację z opłat -- z konieczności przelewania na konto
    pieniędzy warunkującego bezpłatność... (czekam na odpowiedzi z innego
    banku -- być może moja rezygnacja z ofert tego innego banku będzie zbyt
    kosztowna)

    Czas płynie, stopy rosną., banki w Polsce podnoszą oprocentowanie oszczędności...

    Szkoda, że zwlekali Państwo z odpowiedzią...

    LC

    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.*_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o`. ,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;',. https://www.eneuel.ct8.pl ,;\|/...

  • 2. Data: 2022-07-26 16:13:35
    Temat: Re: BOŚ odpowiedział na reklamację
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" tbc19u$15oi$...@g...aioe.org

    Pobrali Państwo opłatę za czerwiec, choć w czerwcu
    została zawarta umowa o prowadzenie konta i za ten
    miesiąc mieli Państwo opłaty nie pobierać.

    Co gorsza -- umowa została zawarta tylko dlatego,
    bym mógł skorzystać z lokaty, z której nie mogłem
    skorzystać na czas i z której już raczej nie skorzystam.

    Proponuję Państwu wystornowanie tej opłaty
    i bezpłatne, warunkowe rozwiązanie umowy.

    LC

    =========

    BOŚ pobrał 6 złotych.

    BOŚ mógłby zostać nazwany BOS -- bank oszustów?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 3. Data: 2022-07-26 16:35:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" tbosqj$c1m$...@g...aioe.org

    =========

    > BOŚ pobrał 6 złotych.

    > BOŚ mógłby zostać nazwany BOS -- bank oszustów?

    https://bosbank24.pl/frontend-web/app/index/individu
    al.html#/dashboard

    Tabela mówi, że prowadzenie jest za darmo, o ile nie jest to 'EKOKONTO VIP',
    za które bank kasuje 50 złotych miesięcznie, jeśli nie zanotuje wpływu 5kpln.

    Nazwę mego konta musiałem przepisac za pomocą CtrlC+CtrlV... Oto ona:
    ROR

    -=-

    Czy jest jakiś bankowy arbitraż pozasądowy, do którego mógłbym zwrócić się z moim
    problemem?
    [Czy to łajdactwo nie ma końca?! Czy naprawdę ludzie w Polsce są tak skacapieni, że
    muszą
    wyłudzać dane osobowe, niszczyć komuś życie jak Putin, marnować czas... Czy Polska to
    także
    ,,stan umysłu''? Niektórzy ludzie urodzili się chyba tylko po to, by niszczyć życie
    innym
    ludziom...]

    Na wszelki wypadek:

    Opis operacji:
    Opłaty i prowizje - BL/22/0253045 Opłaty
    i prowizje - opłata za prowadzenie rachunku
    za CZERWIEC 2022
    Typ operacji:
    Pobranie opłaty

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 4. Data: 2022-07-27 02:27:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" tbou38$uk8$...@g...aioe.org

    =========

> [...]

    > Opis operacji:
    > Opłaty i prowizje - BL/22/0253045 Opłaty
    > i prowizje - opłata za prowadzenie rachunku

    Tym razem bandyci z BOŚ odpowiedzieli bezzwłocznie:

    Szanowny Panie,

    udostępniliśmy Panu wniosek o założenie lokaty. Lokatę może Pan założyć do 31.08.2022
    r.
    Nie przychylamy się do zwolnienia Pana z opłat za prowadzenie rachunku.
    Na podstawie złożonej reklamacji nie możemy zamknąć rachunku.

    Jeżeli Pana życzeniem jest zamknięcie rachunku ROR, prosimy o złożenie
    dyspozycji na piśmie. Okres wypowiedzenia to 30 dni od wpływu pisma do
    banku. Jeżeli rachunek będzie zamknięty przed upływem 90 dni od otwarcia
    to pobieramy opłatę 35,00 zł (Taryfa opłat i prowizji: Dział I, Rozdział 1,
    Podrozdział 1.1, punkt 17.1).
[...]

    Jeśli nie zgadza się Pan z naszą odpowiedzią, może Pan:
    1) odwołać się do centrali banku, ul. Żelazna 32, 00-832 Warszawa:
    a) osobiście - w każdej jednostce organizacyjnej banku, składając
    reklamację na piśmie lub ustnie poprzez podpisanie przygotowanego
    przez pracownika banku formularza,
    b) listownie - poprzez wysłanie reklamacji lub skargi za pośrednictwem
    operatora pocztowego lub firmy kurierskiej na adres centrali banku
    ul. Żelazna 32, 00-832 Warszawa lub dowolnej jednostki organizacyjnej banku,
    c) telefonicznie - pod numerem telefonu: 801 355 455 lub 22 543 34 34,
    po dokonaniu identyfikacji przez pracownika Contact Center,
    d) elektronicznie:
    - po zalogowaniu się do usługi bankowości elektronicznej banku BOŚBank24
    wraz z aplikacją mobilną oraz iBOSS24 lub
    - z wykorzystaniem formularza reklamacyjnego zamieszczonego na stronie
    internetowej banku.
    2) zwrócić się w trybie skargowym do Rzecznika Finansowego,
    3) wnieść powództwo do sądu powszechnego, właściwego zgodnie z postanowieniami
    ustawy z 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego oraz zawartej
    z bankiem umowy.

    Bank wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania
    sporów konsumenckich. Podmiotami uprawnionymi właściwymi dla banku są:
    1) Rzecznik Finansowy (www.rf.gov.pl),
    2) Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego (www.knf.gov.pl),
    3) Arbiter Bankowy przy Związku Banków Polskich (www.zbp.pl).

    Właściwym dla banku organem nadzoru jest Komisja Nadzoru Finansowego,
    Plac Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa.
    Właściwym dla banku organem nadzoru w sprawach ochrony konsumentów
    jest Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
    26.07.2022 17:28

    Ja -- również:

    Teraz potrafiliście szybko odpowiedzieć na moją reklamację -- na
    poprzednią nie potrafiliście... Piszecie brednie w swych TOiP,
    oszukujecie, wyłudzacie osobowe dane... Bandytyzm w biały dzień!!!

    Bandyci chcą cudzych pieniędzy!!!
    Mają łajdacy swoich prawników -- ciężko
    pracujących, ;) mają czas (mój czas) na flejmy...

    Dali mi ,,możliwość'' założenia lokaty -- miesiąc po zawarciu umowy...

    Może to uroda spółdzielczych banków w ogóle?...

    -=-

    Gdy odblokowywałem dostęp po raz pierwszy -- trwało to baaaardzo długo...
    Ale gdy kolejny raz -- bardzo krótko... :)
    Za pierwszym razem na koncie było zero -- za drugim mogło już coś być...

    -=-

    Zestawienie z prawdziwymi bankami chyba oczywiste. :)

    --