  • 1. Data: 2022-07-19 22:14:10
    Temat: Napad pod bankiem.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ze szczelaniną.
    W marmurze koło mnie (no dobra, po drodze z galmoku, tzn. napadli faceta jak szedł z
    galerii do banku).
    Ale szczałów słychać nie było.
    Jak jechaliśmy autobusem to widzieliśmy dużo przejętych kulsonów, nawet
    nieoznakowanymi podjeżdżali (a że parkowali na pasie ruchu to szklanka na dachu,
    można było cykać fotki rejestracji), tam gdzie stał na parkingu samochód złoczyńców -
    porzucony, a jak porządnie zaparkowany.
    Oczywiście zamiast bandytów łapać to się na samochód (stał na awaryjnych) gapili.
    Dawno tego nie było.

  • 2. Data: 2022-07-19 22:50:53
    Temat: Re: Napad pod bankiem.
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    > napadli faceta jak szedł z galerii do banku

    https://tvn24.pl/tvnwarszawa/mokotow/warszawa-napad-
    na-mokotowie-padly-strzaly-policyjna-oblawa-5814158

    Około 10:15.
    Facet miał torbę (walizkę) z gotówką, a napastników było 4.
    Strzelał ochroniarz.

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2022-07-19 23:52:24
    Od: mariachi <m...@f...pl>

    W dniu 2022-07-19 o 22:50, Alf/red/ pisze:

> [...]
    >

    > Około 10:15.
    > Facet miał torbę (walizkę) z gotówką, a napastników było 4.

    Samochód na ukr. blachach.
    Konwojent pierwszy usłyszy(użycie broni) zarzuty? Nie zdziwię się.

  • 4. Data: 2022-07-20 09:59:06
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 19 lipca 2022 o 23:52:54 UTC+2 mariachi napisał(a):

    na-mokotowie-padly-strzaly-policyjna-oblawa-5814158

    > Samochód na ukr. blachach.

    Taki spory merc.
    Blachy - sporo teraz ukraińskich blach bez samochodów.

    > Konwojent pierwszy usłyszy(użycie broni) zarzuty? Nie zdziwię się.

    A to w środku mordoru, niedaleko przystanku (no, może już po szczycie) i lidla,
    strzelał sobie konwojent tego gościa czy ochroniarz banku?
    Kurtałka, jakby był rok szkolny to duża szansa, że mniej więcej wtedy szedłbym
    tamtędy do kerfura w galmoku...
    Podobno trafił w opony i samochód - ale co z tymi strzałami, co nie trafił?

  • 5. Data: 2022-07-20 11:07:49
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    tamtędy do kerfura w galmoku...
    > Podobno trafił w opony i samochód - ale co z tymi strzałami, co nie trafił?

    Szedł do banku, z banku, już tyle wersji było. Podobno strzelał ten
    okradany, chyba że jednak nie. Złodzieje rozbili samochód i dalej
    uciekając podobno też strzelali... Głuchy telefon po prostu.

    MJ

  • 6. Data: 2022-07-20 15:27:46
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    mariachi <m...@f...pl> writes:

    > Konwojent pierwszy usłyszy(użycie broni) zarzuty? Nie zdziwię się.

    Ja bym się bardzo zdziwił.
    --
    Krzysztof Hałasa