    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BOŚ odpowiedział na reklamację
    Date: Tue, 26 Jul 2022 16:35:15 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" tbosqj$c1m$...@g...aioe.org

    =========

    > BOŚ pobrał 6 złotych.

    > BOŚ mógłby zostać nazwany BOS -- bank oszustów?

    https://bosbank24.pl/frontend-web/app/index/individu
    al.html#/dashboard

    Tabela mówi, że prowadzenie jest za darmo, o ile nie jest to 'EKOKONTO VIP',
    za które bank kasuje 50 złotych miesięcznie, jeśli nie zanotuje wpływu 5kpln.

    Nazwę mego konta musiałem przepisac za pomocą CtrlC+CtrlV... Oto ona:
    ROR

    -=-

    Czy jest jakiś bankowy arbitraż pozasądowy, do którego mógłbym zwrócić się z moim
    problemem?
    [Czy to łajdactwo nie ma końca?! Czy naprawdę ludzie w Polsce są tak skacapieni, że
    muszą
    wyłudzać dane osobowe, niszczyć komuś życie jak Putin, marnować czas... Czy Polska to
    także
    ,,stan umysłu''? Niektórzy ludzie urodzili się chyba tylko po to, by niszczyć życie
    innym
    ludziom...]

    Na wszelki wypadek:

    Opis operacji:
    Opłaty i prowizje - BL/22/0253045 Opłaty
    i prowizje - opłata za prowadzenie rachunku
    za CZERWIEC 2022
    Typ operacji:
    Pobranie opłaty

    --