    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BOŚ odpowiedział na reklamację
    Date: Thu, 21 Jul 2022 19:10:11 +0200

    14 lipca BOŚ odpowiedział na moją reklamację.
    Wg BOŚ ostatni raz zalogowałem się 13 bm -- odpowiedzi wówczas nie było.
    Tedy zadysponowałem swymi śeodkami inaczej...

    Szanowny Panie,

    przeanalizowaliśmy Pana zgłoszenie. Przepraszamy za niedogodności.

    Proponujemy Panu złożenie nowego wniosku o założenie lokaty na warunkach,
    które obowiązywały dla reklamowanej przez Pana EKOlokaty Promocyjnej.

    Może Pan złożyć jeden wniosek o założenie lokaty. Wniosek o założenie
    lokaty udostępniliśmy Panu w bankowości elektronicznej poprzez wiadomość
    "pop-up". Wniosek może być wykorzystany tylko przez Pana. Pod takim warunkiem
    wniosek jest Panu udostępniany przez bank.

    Wniosek o założenie lokaty może Pan złożyć w ciągu 14 dni kalendarzowych
    liczonych od dnia wysłania tej odpowiedzi.

    Mamy nadzieję, że nasza decyzja spotka się z Pana uznaniem, a dalsza
    współpraca z nami będzie spełniać Pana oczekiwania. Zachęcamy do
    aktywnego korzystania z naszej oferty.

    Mamy nadzieję, że nasza decyzja spotka się z Pana uznaniem, a dalsza
    współpraca z nami będzie spełniać Pana oczekiwania.

    Zachęcamy do aktywnego korzystania z naszej oferty.

    Z wyrazami szacunku

    Bożena Godek

    Główny Specjalista
    ds. Relacji z Klientami

    Pracownicy BOŚ realizują na co dzień EKO Zobowiązania.
    Zachęcamy do tego także naszych Klientów.

    ==================================

    19 bm. trzykroć wpisałem niepoprawnie hasło... O tyle to dziwne, że:
    - już przy drugim razie sprawdziłem, czy OK z klawiaturą
    - 14 bm. (i kilkakrotnie wcześniej) logowałem się do BOŚ bezproblemowo
    - do innych banków (i w inne miejsca) loguję się bezproblemowo od lat
    (z BIZ/Smart/FM/Nest były problemy)

    Dziś, przy okazji odblokowywania dostępu dowiedziałem
    się, że przysłane mi dziś hasło jest ważne 24 godziny...

    Odblokowanie wygląda tak, jak pierwsze logowanie, więc wysoce
    prawdopodobnym jest, że hasło otrzymane w banku też miało swój
    żywot liczony na 24 godziny -- podjąłem pierwszą próbę logowania
    zdecydowanie później niż w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania hasła...

    Dlaczego tak późno?

    Bo:
    - był łikend, więc nie było mowy o przesyłaniu szmalu
    - nie poinformowano mnie o terminie hasła
    tedy nie miałem powodu do pośpiechu...

    Moja dzisiejsza odpowiedź dana (przed chwilą) BOŚ:

    13 bm. nie znalazłem odpowiedzi, więc następnego dnia zadysponowałem
    oszczędnościami, dlatego nie wiem, czy będę mógł skorzystać z Państwa oferty...

    Wolałbym raczej natychmiastową rezygnację z mego konta prowadzonego przez
    BOŚ lub choćby rezygnację z opłat -- z konieczności przelewania na konto
    pieniędzy warunkującego bezpłatność... (czekam na odpowiedzi z innego
    banku -- być może moja rezygnacja z ofert tego innego banku będzie zbyt
    kosztowna)

    Czas płynie, stopy rosną., banki w Polsce podnoszą oprocentowanie oszczędności...

    Szkoda, że zwlekali Państwo z odpowiedzią...

    LC

    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;',. https://www.eneuel.ct8.pl ,;\|/...