  • 1. Data: 2012-05-17 13:53:34
    Temat: BOS ekonto dla studenta - jakie opinie, wady?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Syn sie zorientowal, ze mbank faktycznie, a nie "wirtualnie" zabiera
    mu co miesiac dwa zl z ekonta za karte debetowa :)

    Trafilem na ciekawy zamiennik, ekonto w BOS.
    Prowadzenie bez oplat do 28-o roku zycia. Karta debetowa bezplatna bez
    dodatkowych warunkow, w tym 4-y miesiecznie wyplaty z wszystkich
    bankomatow.

    Ubezpieczenie kart opcjonalne, demo systemu wyglada przyjemnie dosyc.

    Kto zna ich system internetowy i jak sie on sprawuje?
    Autoryzacja transakcji w jaki sposob?

    Jakies rzeczy, na ktore trzeba uwazac? Jakies pulapki?

  • 2. Data: 2012-05-17 17:59:17
    Temat: Re: BOS ekonto dla studenta - jakie opinie, wady?
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Jakies rzeczy, na ktore trzeba uwazac? Jakies pulapki?

    Omijaj z daleka, na tej grupie zwolennicy BOŚ nie występują.

  • 3. Data: 2012-05-17 19:54:58
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    -------- krzysztofsf / 2012-05-17 13:53 --------
> [...]
    > Prowadzenie bez oplat do 28-o roku zycia. Karta debetowa bezplatna bez
    > dodatkowych warunkow, w tym 4-y miesiecznie wyplaty z wszystkich

    To już lepiej załóż mu konto w jakimś klonie pana Cz. - w IdeaBanku czy
    Getinie, albo nawet w Open Finance. Ew. w Deutsche banku PBC, jak ma
    spokojny charakter i nie zdenerwuje go niemiecka flegma.
    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2012-05-18 07:04:10
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Maj, 19:54, Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> wrote:
> [...]
    > Getinie, albo nawet w Open Finance. Ew. w Deutsche banku PBC, jak ma
    > spokojny charakter i nie zdenerwuje go niemiecka flegma.

    Ale jakie konkretnie wady?

    Korzysta z konta sporadycznie, ale wtedy przewaznie w godzinach
    poznopopoludniowych, wieczorem, lub w weekendy.
    Karta wyplaca rowniez okazjonalnie, gora dwa razy w miesiacu.

  • 5. Data: 2012-05-18 18:21:00
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Ale jakie konkretnie wady?
    >
    > Korzysta z konta sporadycznie, ale wtedy przewaznie w godzinach
    > poznopopoludniowych, wieczorem, lub w weekendy.
    > Karta wyplaca rowniez okazjonalnie, gora dwa razy w miesiacu.

    Deutsche Bank PBC zasadniczo działa w godzinach pracy banku :-), to
    znaczy przelew między własnymi rachunkami (albowiem w pakiecie dostajesz
    konto i konto oszczędnościowe) złożony w piątek wieczorem pójdzie
    dopiero w poniedziałek rano. Trzeba zrobić 1 transakcję kartą w miesiącu
    (może być wypłata z bankomatu), aby nie zapłacić 5 zł opłaty za kartę -
    jeśli więc robi mało wypłat, to odpada.

    A banki Czarneckiego mają dość wkurzający interfejs (przynajmniej dla
    mnie). Robisz jakąś operację, ona gdzieś ginie, pojawia się po jakimś
    czasie i takie różne drobne nieintuicyjności mają. Ale jak tylko do
    wypłat w bankomacie, to jak najbardziej się nadają. Konto i karta bez
    opłat i bez żadnych warunków. Dodatkowo możesz założyć metodą
    internetowo-kurierową.
    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2012-05-18 18:31:33
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Ale jakie konkretnie wady?

    Żadne, ja cenię db bardziej niż mBank i podobne. Ja mam, studenci mają i OK.

    >Korzysta z konta sporadycznie, ale wtedy przewaznie w godzinach
    >późno popołudniowych, wieczorem, lub w weekendy.

    Konto i karta dostępne 24h, zero zwisów. Wewnętrzne chodzą tylko mniej
    więcej 7-18

    >Karta wyplaca rowniez okazjonalnie, gora dwa razy w miesiacu.

    Może być problem, jedna wypłata lub bezgotówkowa musi być aby opłat uniknąć.
    To jedyny warunek.

  • 7. Data: 2012-05-18 19:31:50
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Maj, 18:21, Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> wrote:

    > Deutsche Bank PBC zasadniczo działa w godzinach pracy banku :-),

    Wiem o tym.

    Dlatego moje pytanie caly czas dotyczy wylacznie BOS, ktory zostal
    skomentowany "To juz lepiej"

    Dlaczego lepiej????
    Kto moze cos konkretnego powiedziec na temat tego konta w BOS?