  • 1. Data: 2012-05-17 10:33:22
    Temat: [mBank] Nowy produkt oszczędnościowy mSaver
    Od: " Konfabulator" <w...@g...pl>

    http://www.mbank.pl/oszczednosci/regularne-oszczedza
    nie/msaver/

    Kto rozkmini co autor tego produktu chciał osiągnąć zostanie guru pl.b.b.

    Resztówki z transakcji mają trafiać na nieoprocentowane konto mSaver, a jednocześnie
    według
    kalkulatora zarabiają po 4% albo nawet i 8% na jakiś funduszach z których nie można
    się wycofać
    bez straty przez 5 lat. Przy okazji, idealny moment na takie inwestycje około
    giełdowe, chyba, że jest
    tam fundusz grający na upadek Grecji.

    Ja już nie wiem czy oni klientów traktują jak stado baranów, czy sami nimi są...

  • 2. Data: 2012-05-17 10:53:34
    Temat: Re: [mBank] Nowy produkt oszczędnościowy mSaver
    Od: " " <a...@g...pl>

    Konfabulator <w...@g...pl> napisał(a):
    > Resztówki z transakcji mają trafiać na nieoprocentowane konto mSaver, a
    > jednocześnie według kalkulatora zarabiają po 4%

    Skąd info, że saver jest na 0%?
    Ja zrozumiałam, że jest to konto oszczędnościowe na 4% z nietypowym sposobem
    wpłat i bardzo typowym bezpłatnych wypłat (jedna w miesiącu).
    (saver plus to inna bajka)

  • 3. Data: 2012-05-17 10:57:16
    Od: " " <a...@g...pl>

    Już doczytałam - saver jest na 4% lub 3,6%
    http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1175,
    zmiana-oprocentowania.html

  • 4. Data: 2012-05-17 11:03:35
    Od: " Konfabulator" <w...@g...pl>

    <a...@g...pl> napisał(a):

    > Już doczytałam - saver jest na 4% lub 3,6%
    > http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1175,
    zmiana-oprocentowania.html

    W tabeli oprocentowania na próżno szukałem mSavera, mimo, że produkt już ogłoszono...
    Więc
    teoretycznie jest 0. Zresztą przy oficjalnej inflacji 3,9% to jest to niesamowity
    produkt
    oszczędnościowy (3,6 * 0,81 belka = 2,91% - 3,9% inflacji = -0,99%) - interes życia.

    Jest w ogóle w ofercie mBanku chociaż jeden na którym netto nie jest się w plecy?

  • 5. Data: 2012-05-17 11:21:52
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > życia.
    >
    > Jest w ogóle w ofercie mBanku chociaż jeden na którym netto nie jest się w

    Mbank to przeżytek. Kiedyś był prekursorem obsługi intenetowej, a banki
    marmurkowe były pod tym względem do tyłu. Teraz produkty w każdym banku można
    obsługiwać online. W jednym lepiej, w innym gorzej.
    Z mbanku już nie korzystam. Gówniana oferta i niemozność załatwienia prostych
    spraw przez konsultanta.

    Wolę bank, który przy dobrej obsłudze internetowej ma też placówki, gdzie mogę
    "walnąć pięścią w stół" i sprawa jest załatwiona i co ważne, mam na to papier.
    Nikt mi tam nie mówi, ze pismo polecone nie dotarło, że nie wykonali mojego
    zlecenia, bo to nie mój podpis i tym podobne pierdoły.
    A w mbanku to wszystko przerabiałem.
    W tym ich niby kiosku nic nie załatwisz. On jest tylko po to zeby był.
    No i przede wszystkim gówniana oferta depozytowa.

    Koniec kropka.

  • 6. Data: 2012-05-17 13:41:45
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Mbank to przeżytek. Kiedyś był prekursorem obsługi intenetowej, a banki
    > marmurkowe były pod tym względem do tyłu. Teraz produkty w każdym banku można
    > obsługiwać online.

    Mozliwe wiec, ze kiedys pracowali tam ludzie z pasja
    teraz czesto mozna dostac pasji korzystajac z uslug wspomnianego.
    Tak sie chyba dzieje wowczas gdy ktos na gorze wymieni ekipe
    na taka, ktorej glownym zadaniem jest zbyt agresywne dojenie kasy
    no bo przeciez juz mamy taki wspanialy bank ....

  • 7. Data: 2012-05-17 13:49:29
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-05-17 10:33, Konfabulator pisze:
    > Ja już nie wiem czy oni klientów traktują jak stado baranów, czy sami nimi są...

    Kolejnym krokiem będzie zapewne zapowiadana integracja z facebookiem,
    gdzie każda płatność, przelew i inne (stan konta ? ) będą automatycznie
    publikowane na tablicy klienta tak żeby wszyscy widzieli...

    Oferta depozytowa nie istnieje (to co oferują to tragedia) co jest
    absurdalne bo bank nie ma placówek i koszty działania ma z tego tytułu
    zapewne sporo niższe.

    Produkty droższe niż u konkurencji. Oferta produktów martwa od wielu lat
    (ostatnio ciekawy wprowadzony produkt to była Visa Platinum, która
    zresztą została ostatnio mocno zepsuta).

    Ja już praktycznie wycofałem wszystko z tego banku, a rachunek zostawiam
    jedynie z sentymentu (pewnie do czasu wprowadzenia opłat za jego
    posiadanie).

  • 8. Data: 2012-05-17 18:02:20
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 17.05.2012 o 10:33 Konfabulator <w...@g...pl>
    pisze:

> [...]
    > około giełdowe, chyba, że jest
    > tam fundusz grający na upadek Grecji.
    >
    > Ja już nie wiem czy oni klientów traktują jak stado baranów, czy sami

    Wyglada to na kopie poduktu, ktory ma juz kilka lat Citi. Jak tak dalej
    pojdzie to niedlugo wszystkie banki beda jak Citi, jeden byly prezes w
    BRE, inny do Aliora...

    MK

  • 9. Data: 2012-05-17 18:08:11
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 17.05.2012 o 18:02 MK <m...@i...pl> pisze:

    nie/msaver/

    A tu juz mozna aktywowac ;).
    http://www.multibank.pl/multisaver

    MK

  • 10. Data: 2012-05-17 18:16:05
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 17.05.2012 o 18:08 MK <m...@i...pl> pisze:

    > A tu juz mozna aktywowac ;).
    > http://www.multibank.pl/multisaver

    Nie moglem sie powstrzymac i przeprowadzilem symulacje...

    Potencjalne oszczędności za ostatnie miesiące na podstawie historii
    transakcji.
    Miesiąc Suma obciążeń Kwota zaoszczędzona
    Kwiecień 2012 2700 zł 210,00 zł
    Marzec 2012 4000 zł 200,00 zł
    Luty 2012 3500 zł 250,00 zł

    Poniżej przedstawiamy potencjalne oszczędności za ostatnie transakcje
    dokonane na rachunku.
    Data
    operacji Data
    zaksięgowania Opis operacji Kwota
    operacji Kwota
    zaoszczędzona
    10-04-2012 12-04-2012 TESCO NR34057 K.10 27,52 zł 2,48 zł
    Suma oszczędności 2,48 zł

    NIe wiem jak to wyliczyli, bo karty uzywam do multitransferu i czasami jak
    inna zawiedzie, a zawodzi Polbankowa ciagana z paska, wiec Tesco moglo sie
    trafic, ale kto logicznie wytlumaczy na czym zaoszczedze te 2,48? Bank mi
    doplaci? ;)

    MK