  • 1. Data: 2012-05-17 12:40:18
    Temat: [Raiffeisen] Wyciągi - bałagan
    Od: " Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    Mam wiśniowe konto Direct. Zakładając wybrałem wyciągi na email. Jednak na umowie
    było, że chcę
    papierowe. Aktywując konto wydałem dyspozycję by otrzymywać jedynie informację o tym,
    iż wyciąg
    można obejrzeć i pobrać w necie i żadnych innych nie chcę. Mam nawet nagraną tę
    rozmowę.

    Efekt? Dostałem pełny wyciąg na email i pełny wyciąg pocztą normalną, a nie dostałem
    powiadomienia o wyciągu. Czy ten bank jest tak samo popierniczony jak cała reszta,
    czy to
    jednostkowy przypadek?

  • 2. Data: 2012-05-17 13:18:53
    Temat: Re: [Raiffeisen] Wyciągi - bałagan
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " Konfabulator" jp2kii$jn8$...@i...gazeta.pl

> [...]

    dostałem
    > powiadomienia o wyciągu. Czy ten bank jest tak samo popierniczony jak cała reszta,

    Jednostkowy -- Twój przypadek wskazuje na niezwykle poprawną
    pracę tego banku. W istocie jednak jest z tym bankiem znacznie
    gorzej niż u Ciebie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2012-05-17 13:31:55
    Od: " Konfabulator" <w...@N...gazeta.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > Jednostkowy -- Twój przypadek wskazuje na niezwykle poprawną
    > pracę tego banku. W istocie jednak jest z tym bankiem znacznie
    > gorzej niż u Ciebie.

    A papierowe nie są płatne? Bo prowizji żadnej nie naliczyli, więc nie chce mi się
    nawet do nich
    dzwonić. W szczegółach konta to w ogóle mam jako formę wyciągów "brak". Może spytam o
    co w
    tym chodzi jak pójdę złożyć wypowiedzenie po drugiej turze wiśni...

  • 4. Data: 2012-05-17 13:40:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " Konfabulator" jp2njb$r3j$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > konta to w ogóle mam jako formę wyciągów "brak". Może spytam
    > o co w tym chodzi jak pójdę złożyć wypowiedzenie po drugiej

    Lepiej nie -- mogą ci przysłać poemat jako odpowiedź? ;)
    Mogą Cię przekonywać do tego, że już nie powtórzą takiego błędu. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-05-17 13:41:07
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-05-17 12:40, Konfabulator pisze:
> [...]
    tym, iż wyciąg
    > można obejrzeć i pobrać w necie i żadnych innych nie chcę. Mam nawet nagraną tę

    Ja dostałem tak jak zamawiałem, natomiast sam wyciąg jest trochę
    absurdalny i np. wypływy są na nim pokazywane wcześniej niż wpływy.
    Jeżeli przelew wychodzący zrobiłem tego samego dnia co otrzymałem
    przelew przychodzący to na wyciąg najpierw jest wypływ, później wpływ :)

    Innymi słowy wcześniej dokonałem płatności wszelakich, a dopiero później
    zasiliłem konto :)

    Wiśni nadal brak.

    Mr. Owl.

  • 6. Data: 2012-05-18 21:37:41
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >przychodzący to na wyciąg najpierw jest wypływ, później wpływ :)

    >Innymi słowy wcześniej dokonałem płatności wszelakich, a dopiero później

    Na dwóch sponsorowanych kontach wyciągi są poprawne, żadne ujemne saldo nie
    występuje. Na dwóch pozostałych, tak jak powyżej, najpierw na minus, potem
    na plus. Ale nie każdego dnia, odwrotna perspektywa też występuje. No i
    wszystkie generowane 11-ego. To pewnie ich standard, kasowanie za kartę też
    być może 11-ego będzie.

  • 7. Data: 2012-05-18 21:58:26
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >No i wszystkie generowane 11-ego. To pewnie ich standard, kasowanie za
    >kartę też być może 11-ego będzie.

    Albo miesiąc po aktywacji.
    Wszystkie cztery konta mają datę otwarcia 10-04-2012, to był pierwszy dzień
    roboczy po złożeniu wniosków w necie. Podpisywanie to już się przez dwa
    tygodnie ciągnęło (kurier, oddział).
    Następny wyciąg 13-06-2012. To chyba jest data wzorcowa, a wcześniej jak
    wypada w dniu wolnym, jak w maju.