  • 1. Data: 2012-05-16 22:51:42
    Temat: Citi - potwierdzenia przelewów z kk
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    Uprzejmie donoszę, iż w Citibank Online pojawiła się możliwość pobrania
    PDF-ów z potwierdzeniami przelewów wykonanych z rachunku karty kredytowej.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 2. Data: 2012-05-17 02:30:57
    Temat: Re: Citi - potwierdzenia przelewów z kk
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:
    > Uprzejmie donoszę, iż w Citibank Online pojawiła się możliwość pobrania
    > PDF-ów z potwierdzeniami przelewów wykonanych z rachunku karty kredytowej.

    W końcu!! Ale u mnie nie działa, po kliknięciu na link pojawia się
    'Zlecenie nie może być zrealizowane w tym momencie', ale może to kwestia
    środka nocy.

    a.

  • 3. Data: 2012-05-17 06:51:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wemif" jp1gs1$2bi$...@h...amsnet.pl

    > W końcu!! Ale u mnie nie działa, po kliknięciu na link pojawia się
    > 'Zlecenie nie może być zrealizowane w tym momencie', ale może to kwestia
    > środka nocy.

    SOA#1

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-05-17 08:20:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W końcu!! Ale u mnie nie działa, po kliknięciu na link pojawia się
    > 'Zlecenie nie może być zrealizowane w tym momencie', ale może to kwestia
    > środka nocy.
    >
    > a.
    alleluja, wreszcie nie trzeba bedzie zamawiac papierowych potwierdzen!

    ps
    ciekawe czy wprowadza przelewy z datą przyszłą, z kk oczywiscie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2012-05-17 08:42:23
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Thu, 17 May 2012 00:30:57 +0000, Wemif wrote:

    > W końcu!! Ale u mnie nie działa, po kliknięciu na link pojawia się
    > 'Zlecenie nie może być zrealizowane w tym momencie', ale może to kwestia
    > środka nocy.

    Zdaje się, że działa tylko wobec przelewów wykonanych po wprowadzeniu
    usługi (takie przynajmniej wrażenie odniosłem parę dni temu, ale już
    później nie sprawdzałem).

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 6. Data: 2012-05-17 10:08:36
    Od: " Greg" <7...@N...gazeta.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > "Wemif" jp1gs1$2bi$...@h...amsnet.pl

    > SOA#1

    Możesz podasć więcej danych o środowisku? U mnie na najnowszym FF ten sam
    błąd. IE używam specyficznie więc tu nie jestem pewien po której stronie może
    leżeć błąd.
    Greg

  • 7. Data: 2012-05-17 10:15:34
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-05-17 10:08, Greg pisze:

> [...]
    > błąd. IE używam specyficznie więc tu nie jestem pewien po której stronie może

    a spróbuj kliknąć na link przy dacie operacji
    co prawda nie dostaniesz pdf ale wydrukować da radę

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 8. Data: 2012-05-17 10:16:18
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-05-17 10:15, lolekanabolek pisze:
    > W dniu 2012-05-17 10:08, Greg pisze:
    >

    > a spróbuj kliknąć na link przy dacie operacji
    > co prawda nie dostaniesz pdf ale wydrukować da radę

    i zapisać jako pdf też

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 9. Data: 2012-05-17 13:07:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " Greg" jp2bm4$q22$...@i...gazeta.pl

    > Możesz podasć więcej danych o środowisku? U mnie na najnowszym FF ten sam
    > błąd. IE używam specyficznie więc tu nie jestem pewien po której stronie może
    > leżeć błąd.

    Opera, WXP

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-05-17 14:38:33
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    W czwartek, 17 maja 2012, o godz. 06:51:12, napisałeś na temat: "Citi -
    potwierdzenia przelewów z kk"

    > SOA#1

    U mnie także, choć nadal korzystam z papierowych potwierdzeń wysyłanych przez Citi.
    A to dlatego, że kiedyś Enea chciała mi wyłączyć prąd pomimo opłaconego rachunku,
    przed czasem! (nigdy nie było żadnych zaległości)
    Pani księgowa zaksięgowało moją wpłatę na 3m-ce do przodu bo tak jej pasowało i
    musiałem się już kontaktować z działem egzekucji! Bo bieżący miesiąc nie był
    opłacony, shit!!!
    Po mojej interwencji z wielką łaską przeksięgowali na bieżący miesiąc.

    A polecenia zapłaty to omijam najdalej jak się da! :)
    Mam ustawione zlecenia stałe, ale to wtedy ja o tym decyduję.

    --
    TZ

    - Lekarz przed operacją myje ręce i pielęgniarki -