  • 1. Data: 2022-07-25 12:21:27
    Temat: Buracka "międzynarodowość" (dawniej "internacjonalizm" czy też "międzynarodówka" ;)
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W mailach od citka.
    Są tacy światowi, że wszystkie maile, nawet kierowane imiennie do Polaków, wysyłają w
    wersjach polskiej - na górze - i angielskiej - poniżej (tak jak Paweł i Gaweł).
    Tylko czasem przesadzają.

    Jak przesyłają PDFa, to jest z hasłem, opisanym tak:
    "Hasło jest kombinacją
    daty urodzin w formacie dzień/miesiąc/rok oraz
    4 ostatnich cyfr numeru telefonu komórkowego posiadanego przez Bank."

    Przykład:
    Data urodzin: 01Paź1972
    Numer telefonu: 123 456 789
    Hasło: 01Paz19726789

    No cóż, nie odróżniają kombinacji od konkatenacji - ale najlepszy jest przykład z
    części po angielsku:

    Example:
    Date of birth: 01Oct1972
    Telephone number: 123 456 789
    Password: 01Oct19726789

    Cóż, PDFy póki co mogą mięc chyba tylko jedno hasło, więc jeśli działa
    "01Paz19726789" to już "01Oct19726789" nie zadziała...

  • 2. Data: 2022-07-25 18:37:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Jul 2022 03:21:27 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
    >
    > Cóż, PDFy póki co mogą mięc chyba tylko jedno hasło, więc jeśli działa
    > "01Paz19726789" to już "01Oct19726789" nie zadziała...

    A przestawiles jezyk na angielski?
    Moze wyciag po angielsku ma w hasle Oct, a po polsku Paz ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2022-07-25 19:16:16
    Od: mariachi <m...@f...pl>

> [...]
    > daty urodzin w formacie dzień/miesiąc/rok oraz
    > 4 ostatnich cyfr numeru telefonu komórkowego posiadanego przez Bank."

    Najważniejsze pytanie. Czy w październiku stuknie ci pięćdziesiątka?

  • 4. Data: 2022-07-25 19:19:46
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 25 lipca 2022 o 19:16:16 UTC+2 mariachi napisał(a):
    wysyłają w wersjach polskiej - na górze - i angielskiej - poniżej (tak jak Paweł i
    Gaweł).

    > Najważniejsze pytanie. Czy w październiku stuknie ci pięćdziesiątka?

    Nie, to przykład z maila citka - przykład niepersonalizowany.
    O, dobre by było, jakby ten przykład był personalizowany - a w załączeniu dokument
    szyfrowany przykładowym hasłem ;>

    Mi do 50-tki jeszcze brakuje.
    Możesz zgadywać - urodzony w niedzielę, i to wielkanocną.
    Hmmm nieco marna podpowiedź...

  • 5. Data: 2022-07-25 19:22:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 25 lipca 2022 o 18:38:29 UTC+2 J.F napisał(a):
    wysyłają w wersjach polskiej - na górze - i angielskiej - poniżej (tak jak Paweł i
    Gaweł).

    > A przestawiles jezyk na angielski?
    > Moze wyciag po angielsku ma w hasle Oct, a po polsku Paz ? :-)

    No to jeszcze zrozumiałbym, jakby przysyłali w załączeniu dwa dokumenty, jeden po
    polsku, drugi po angielsku.
    Ale jak załącznik tylko po polsku to po co w ogóle w treści maila część angielska?
    PS.: to nie był wyciąg.

  • 6. Data: 2022-07-25 19:33:58
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wysyłają w wersjach polskiej - na górze - i angielskiej - poniżej (tak jak Paweł i
    Gaweł).

    > Najważniejsze pytanie. Czy w październiku stuknie ci pięćdziesiątka?

    A swoją drogą najważniejsze (i pierwsze) pytanie na obronie pracy magisterskiej to:
    "co się panu urodziło?"
    Tata zdał, odpowiadając: "syn", bo to polibuda była i: "o, dobrze, bo inżynier
    powinien mieć pierwszego syna".
    Mama zdała wcześniej (mimo że rocznikowo 2 lata młodsza), jak jeszcze byłem w
    brzuchu.
    To potem przyszła na moją obronę, bo jak ja z nią, to i ona ze mną.

    Wyluzowany koleś ze mną zdawał.
    Przyniósł swój komputer na prezentację, wtedy to nie było tak powszechne (dobrze
    zrobił, bo ja miałem wydziałowy - przygotowałem i było OK, ale nieopatrznie zamknąłem
    wieko - albo ktoś inny to zrobił - i się zahibernował na amen - no i miałem piękny
    wstęp przed komisją, jak musiałem na nowo grata uruchamiać - a mówiłem, że folie
    zrobię, ale promotor się uparł na "nowoczesność") - a po egzaminie mówi, czy może
    mieć dyplom na jutro, bo jutro po południu wylatuje na stałe do USA...

  • 7. Data: 2022-07-25 19:56:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Jul 2022 10:22:36 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
    polsku, drugi po angielsku.
    > Ale jak załącznik tylko po polsku to po co w ogóle w treści maila część angielska?

    wstep moze byc ogolny i dwujezyczny, a tresc dokumentu w jednym
    jezyku, w/g ustawien klienta.
    i hasło takoż.

    J.

  • 8. Data: 2022-07-25 19:58:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Jul 2022 10:19:46 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
    wysyłają w wersjach polskiej - na górze - i angielskiej - poniżej (tak jak Paweł i
    Gaweł).

    > Nie, to przykład z maila citka - przykład niepersonalizowany.

    Ale cos sugerują? :-)

    J.

  • 9. Data: 2022-07-25 23:43:47
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski napisał(a) :

    > Mi do 50-tki jeszcze brakuje.
    > Możesz zgadywać - urodzony w niedzielę, i to wielkanocną.

    Byłoby łatwiej, gdyby czasem Niedziela Wielkanocna nie wypadała w
    niedzielę.

    > Hmmm nieco marna podpowiedź...

    :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 10. Data: 2022-07-26 09:50:58
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 25 lipca 2022 o 19:58:04 UTC+2 J.F napisał(a):
    wysyłają w wersjach polskiej - na górze - i angielskiej - poniżej (tak jak Paweł i
    Gaweł).

    > Ale cos sugerują? :-)

    Może sprawdzili i nie było żadnego klienta urodzonego 1.10.1972.
    A teraz jak ktoś taki chce założyć konto to wyskakuje wielki error i się nie da ;>
    Jak w urban legend o gościu, co miał wirusa w numerze dowodu (czy może PESELu) - jak
    odbierał polecone na poczcie to system padał (ale nie było konkluzji, czy dostawał te
    listy).

    Ale jest jeszcze ciekawe pytanie czy ktoś we Wrocławiu ma numer telefonu 123456789?