    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BOŚ cd...
    Date: Mon, 22 Aug 2022 01:11:50 +0200

    W dniu 28 lip 2022 o 01:06, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    03 sierpnia BOŚ zwrócił 6 pln...

    =================
    Warszawa, 2022-08-03

    Biuro Jakości i Relacji z Klientami
    BJR/zrk/4281/009/2022/EL

    Odpowiedź na reklamacje numer 89064/07/2022.

    Szanowny Panie,

    skorygowaliśmy opłatę za prowadzenie rachunku pobraną w lipcu 2022 r. -
    6,00 zł. Nie przychylamy się do Pana wniosku o zwolnienie z opłaty za
    prowadzenie rachunku w kolejnych miesiącach i bezpłatne zamknięcie
    rachunku przed upływem 90 dni od otwarcia.
    Jeśli w kolejnych miesiącach na konto nie wpłynie 1.000,00 zł pobierzemy
    opłatę za jego prowadzenie.
    Jeżeli Pana życzeniem jest zamknięcie rachunku ROR prosimy o złożenie
    pisemnego wypowiedzenia [1].
    Z wyrazami szacunku
    Monika Dobiasz
    Menedżer Zespołu ds. Jakości
    i Relacji z Klientami

    Podstawa prawna:
    [1] Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków oszczędnościowych i
    oszczędnościowo-rozliczeniowych dla osób fizycznych - par 97.

    Promuj ekologię razem z nami - segreguj odpady.

    Jeśli nie zgadza się Pan z naszą odpowiedzią, może Pan:
    1) zwrócić się w trybie skargowym do Rzecznika Finansowego,
    2) wnieść powództwo do sądu powszechnego, właściwego zgodnie z
    postanowieniami ustawy z 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania
    cywilnego oraz zawartej z bankiem umowy.

    Wyrażamy zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego
    rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotami uprawnionymi właściwymi
    dla banku są:
    1) Rzecznik Finansowy (www.rf.gov.pl),
    2) Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego (www.knf.gov.pl),
    3) Arbiter Bankowy przy Związku Banków Polskich (www.zbp.pl).

    Właściwym dla banku organem nadzoru jest Komisja Nadzoru Finansowego,
    Plac Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa.
    Właściwym dla banku organem nadzoru w sprawach ochrony konsumentów jest
    Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
    03.08.2022 14:51
    =================

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.s

    > We wtorek i we środę przewędrowałem ze swym telefonem łącznie
    > (17856+21199)kroków... Jeden krok to ponoć 0.7 metra... Przed pandemią
    > jeden taki dzień zaowocowałby przeziębieniem (przeziębienie to
    > wirusowa choroba) lokującym mnie w łóżku na kilka dni bądź
    > i przeziębieniem, i jakąś bakteryjną chorobą, co
    > złożyłoby mnie w niemocy ;) na zdecydowanie więcej niż kilka dni...
    > Tak przechorowałem ~pół 2018 roku...

    02 sierpnia telefoniczny licznik odnotował 17572 kroków...
    Ww. dni to 26 i 27 lipca.

    Te trzy dni dały w efekcie znaczące osłabienie mojej kondycji, ale
    nie zanotowałem ani gorączki, ani wyłączenia ;) mnie z eksploatacji
    na wiele dni... Natomiast efekt nakłonił mnie do kolejnego przyjęcia
    [paranarkotyku?] Broncho Vaxom...

    20 sierpnia 14476, 15 i 16 sierpnia -- 10023 i 10094...

    > W pralce kupionej jesienią 2010 roku skończyły się szczotki...
    > Wg przedstawiciela producenta miała posłużyć mi ~siedem lat,
    > dlatego trudno mi zdecydować się na wymianę tychże szczotek...

    Szczotki (wraz ze szczotkotrzymakami kupiłem za 9.81 pln w Państwie
    Środka [być może złotego środka?] i zamontowałem -- jest chyba OK...

    Dwa prania za mną na nowych szczotkach...

    Tanie mleko teraz kosztuje 2.79 pln za litr, ale trudno je kupić; nieco
    droższe kosztuje 2.89 pln za litr... Ciekawe, czy tanie mleko w Polsce
    będzie po 5 pln?... Niezbyt to ciekawe pytanie; ciekawszym jest -- kiedy
    będzie po 5 pln tanie mleko w Polsce?...

    USD jest najdroższy [sercom wielu Polaków?] od niepamiętnych czasów...
    https://stooq.pl/q/?s=usdpln&c=3y&t=l&a=ln&b=1&r=chf
    pln+eurpln+gbppln
    https://www.bankier.pl/waluty/kursy-walut/nbp/USD