    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BOŚ cd...
    Date: Thu, 28 Jul 2022 01:06:20 +0200

    We środę (27 lipca) byłem w banku...

    =================

    https://www.bosbank.pl/__data/assets/pdf_file/0020/5
    186/TOIP.pdf

    Wg Waszej tabeli prowadzenie tego konta jest bezpłatne.

    Podczas zawierania umowy zadałem wyraźne pytanie dotyczące opłaty
    za czerwiec -- powiedziano mi, że za pierwszy miesiąc opłata nie
    zostanie pobrana także wówczas, gdy nie będzie wpływu na konto.

    W związku z powyższym domagam się zwrócenia niesłusznie pobranej opłaty.

    -=-

    Zawarłem z Wami umowę o prowadzenie konta tylko w celu ulokowania
    pieniędzy, czego nie mogłem uczynić przez długi czas z Waszej winy:
    - nie zostałem poinformowany o terminie (24 godzinach)
    przydatności otrzymanego SMS
    - odblokowanie dostępu zajęło Wam wiele dni
    - rozpatrywanie mojej reklamacji zajęło Wam kilka tygodni

    W związku z powyższym domagam się natychmiastowego i bezpłatnego
    rozwiązania umowy oraz zwrócenia mi pobranej opłaty za prowadzenie
    niepotrzebnego konta.

    -=-

    Złożenie reklamacji w oddziale jest niemożliwe -- także osoba pełniąca
    obowiązki dyrektora oddziału (Anna Boguszewska) nie zdołała ode mnie
    przyjąć reklamacji, zasłaniając się bezradnością.

    LC

    =================

    Moje konto (o czym dowiedziałem się w banku) to:
    EKOKONTO BEZ KOSZTÓW

    Wg TOiP BOŚ prowadzone jest bezwarunkowo za zero miesięcznie.

    We środę (27 lipca) w banku potwierdzono, że otrzymany w banku,
    podczas zawierania umowy SMS stracił przydatność po 24 godzinach.

    Podczas zawierania umowy nie zostałem poinformowany o czasie przydatności
    tego SMS. Pierwszą próbę zalogowania podjąłem dopiero w sobotę, choć umowę
    zawierałem w piątek -- do poniedziałku eliksiry nie funkcjonowały, więc
    pośpiechu nie było...

    Próby odblokowania dostępu zajęły wiele dni, choć nie zwlekałem...
    (zostało to opisane na tej grupie) Po odblokowaniu nie było już
    możliwości założenia lokaty...

    Kolejna (po ~miesiącu) próba odblokowania dostępu zajęła
    zdecydowanie mniej niż jedną godzinę.
    =================

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.*_'

    Postscriptum: Być może dziś już nie ma rusztowania blokującego mój garaż...
    Remont trwał od 20 czerwca do 27 lipca -- 11 dni czerwca oraz
    27 dni lipca, czyli 38 dni... Sporo zaoszczędziłem na paliwie... ;) We wtorek
    i we środę przewędrowałem ze swym telefonem łącznie (17856+21199)kroków...
    Jeden krok to ponoć 0.7 metra... Przed pandemią jeden taki dzień zaowocowałby
    przeziębieniem (przeziębienie to wirusowa choroba) lokującym mnie w łóżku na
    kilka dni bądź i przeziębieniem, i jakąś bakteryjną chorobą, co złożyłoby
    mnie w niemocy ;) na zdecydowanie więcej niż kilka dni... Tak przechorowałem
    ~pół 2018 roku...

    W pralce kupionej jesienią 2010 roku skończyły się szczotki... Wg przedstawiciela
    producenta miała posłużyć mi ~siedem lat, dlatego trudno mi zdecydować się na
    wymianę tychże szczotek...

    Odblokowanie samochodu jest więc mile widziane... ;)