eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBNP, Agora, 70 wiśni › BNP, Agora, 70 wiśni
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BNP, Agora, 70 wiśni
    Date: Sun, 15 Mar 2015 02:29:04 +0100
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 66
    Message-ID: <me2n95$gla$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1426382949 17066 83.151.39.26 (15 Mar 2015 01:29:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Mar 2015 01:29:09 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:611231
    [ ukryj nagłówki ]

    Regulamin mówi tak:

    do dnia 09.03.2015 (włącznie) wykonać płatność lub płatności bezgotówkowe kartą
    debetową MasterCard debit wydaną do konta na kwotę minimum 150 zł. Nie będą brane
    pod uwagę płatności anulowane. Przez płatność rozumie się transakcje w Internecie
    oraz w tradycyjnych punktach sprzedaży. Transakcja bankomatowa i przelew z konta
    nie będą brane pod uwagę.

    Co wówczas, gdy wydatek jest zaksięgowany dopiero 10 marca, choć miał miejsce przed
    10 marca?
    (takie są dwa i mają kluczowe znaczenie; IMO BNP księguje wyjątkowo długo)

    -=-

    I odp.:

    Szanowny Panie

    Dziękujemy za nadesłaną wiadomość. W celu wyjaśnienia zgłoszonej kwestii
    uprzejmie proszę o kontakt z Organizatorem promocji "Konto z premią",
    firmą Agora SA, za pomocą formularza kontaktowego zamieszczonego na
    poniższej stronie:

    http://konto.zpremia.pl

    Wyjaśniam, że zgłoszenie reklamacyjne jest rozpatrywane przez Organizatora
    w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, a odpowiedź jest przesyłana na
    adres email wskazany w czasie rejestracji uczestnika w aplikacji na stronie
    serwisu http://konto.zpremia.pl.

    W przypadku jakichkolwiek trudności w wyjaśnieniu sprawy, proszę o informację
    zwrotną.

    Z poważaniem
    Agnieszka Drzewiecka ? Szewczyk
    BNP Paribas Bank Polska SA
    Zespół Contact Center
    ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa
    tel.0801 367 847 lub +48 22 566 93 00
    www.bnpparibas.pl


    na moje pytanie:

    Do dnia 25.03.2015 uzupełnić w Aplikacji numer swojego aktywnego iKonta
    założonego zgodnie z § 3 Regulaminu oraz adres zamieszkania.

    O jaką Aplikację Państwu chodzi?

    Tu:

    http://konto.zpremia.pl/promocja/zaloguj/

    po próbie logowania mam odpowiedź:

    Upłynął czas na składanie wniosków o założenie konta.
    Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w promocji.

    Leszek Ciszewski

    zawarte w innym poście (wysłanym niedowano na tę Grupę) dotyczącym tej
    promocji/akcji.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1