  • 21. Data: 2003-10-22 14:15:48
    Temat: Re: Ankieta do doktoratu
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> napisał(a):

    > Huh, po tak miażdżących komentarzach nawet nie będę wchodził na tę stronę...

    ja niestety wszedłem..i zapłakałem. jeżeli magister wyższej publicznej,
    najprawdopodobnie renomowanej uczelni nie jest w stanie skonstruować jednego
    z podstawowych narzędzi zbierania danych, to jest to dramat. ankiety nie
    wypełniłem, skala zawiera błędy metodologiczne, a dane uzyskane z tej ankiety
    będą bezwartościowe, obarczone dużymi błędami które moim zdaniem
    dyskwalifikują sens tej ankiety.
    Pozdrawiam
    DżonyBigut