  • 31. Data: 2020-10-30 19:42:11
    Temat: Re: Aneks do umowy kredytu walutowego a pójscie do sadu
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 30 października 2020 19:22:23 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

    > Mój zarobił na mnie o 8 tys zł mniej :)
    > Wydać pieniędzy mi nie chciał, oddała mi je dopiero spółdzielnia.
    > Równe chłopy. Pozdrawiam, może jeszcze żyją.

    Hmm, to co, bank się uparł, żeby spółdzielni koniecznie przelać całą kwotę kredytu w
    EUR, przeliczaną na PLN w dniach wypłaty transz?
    To skoro zyskałeś, kurs euro musiał wtedy rosnąć.
    Ale tak czy siak dziwne ze strony banku - chyba że umawiałeś się na transze w EUR,
    wtedy nie byłoby to nic dziwnego - poza samym faktem, że w ogóle ktokolwiek mógł
    rozważać zapisanie transzy w EUR.

  • 32. Data: 2020-10-30 20:10:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:36ec3d20-8f40-4fad-8aa7-b182574ac306o@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Hmm, to co, bank się uparł, żeby spółdzielni koniecznie przelać
    > całą kwotę kredytu w EUR, przeliczaną na PLN w dniach wypłaty
    > transz?

    tak

    > To skoro zyskałeś, kurs euro musiał wtedy rosnąć.

    tak wtedy (niby zyskałem).

> [...]
    > na transze w EUR, wtedy nie byłoby to nic dziwnego - poza samym
    > faktem, że w ogóle ktokolwiek mógł rozważać zapisanie transzy w

    acha

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 33. Data: 2020-10-31 08:30:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-30 o 13:28, J.F. pisze:
    > IMO - moze byc, wszak umowiliscie sie niejako na nowo.

    Prawo mówi że NIE MOŻE gdyż nawet ci co spłacili kredyt mogą domagać się
    "odszkodowania" za NIENALEŻNE ZYSKI BANKSTERKI ;-)

  • 34. Data: 2020-10-31 08:34:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > Denominowany czy indeksowany?

    Chciałbym tylko zaznaczyć że to BEZ ZNACZENIA w przypadku domagania się
    "zadośćuczynienia" za NIENALEŻNE ZYSKI BANKSTERKI

    Nie wprowadzajcie ludzi w błąd. Wina banku jest identyczna.

    Co innego jak się wypłaciło we franku i wpłacało we franku.

  • 35. Data: 2020-11-02 13:06:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert_DF" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 30.10.2020 o 16:07, J.F. pisze:

    >bank zarobił już przy uruchomieniu,

    ale dwa zarobki sobie wliczyl :)

    >poza tym próbowałeś kiedyś robić przelewy w CHF pomiędzy bankami?
    >mnie od początku nikt nie zabraniał spłacać w CHF, tylko na początku
    >PLN bardziej się opłacało

    W ktorym roku brales kredyt ?

    I sa na umowie dwa numery kont, czy jeden dla obu walut ?

    J.