  • 1. Data: 2008-12-17 21:41:25
    Temat: Alior i haczyki
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    Hej,

    Rozmawialem z kolega bieglejszym w tych sprawach o Aliorze. Stwierdzil,
    ze tak go zniesmaczyl ten bank, ze nie moze o nim mowic, ze pelno jest w
    nim haczykow. Czy moglby ktos podsumowac jakie sa haczyki w aliorze ze
    szczegolnym zwroceniem uwagi na lokate 10% na 12 miesiecy? Wybaczcie,
    ale przegladanie tych wszystkich watkow o Aliorze ktore sie namnozyly
    ostatnio jest ponad moje sily :). Z gory dzieki.

    --
    KRAKOW - ogloszenia drobne
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 2. Data: 2008-12-17 22:13:56
    Temat: Re: Alior i haczyki
    Od: "JanKo" <b...@m...pl>

    Agent perszing nadaje:

    > Wybaczcie, ale przegladanie tych wszystkich watkow o
    > Aliorze ktore sie namnozyly ostatnio jest ponad moje sily

    Wybacz ale poruszanie tego tematu po raz kolejny, męczy nas, mierzi i
    osłabia. Brak słów... ;-)

  • 3. Data: 2008-12-17 22:18:54
    Od: Niepoprawny <n...@n...no>

    perszing wrote:
> [...]
    > ale przegladanie tych wszystkich watkow o Aliorze ktore sie namnozyly
    > ostatnio jest ponad moje sily :). Z gory dzieki.

    Generalnie koszenie frajerstwa.

    Oplata za karte zamiast za konto.
    Oprocentowanie pol srodkow tylko przez noc.
    Darmowe bankomaty ale limit wyplat.

    I masa innych.

  • 4. Data: 2008-12-17 22:34:41
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 17 gru 2008 o 23:35 GMT, perszing napisał(a):

    > Historii z zjadaniem ostatniej literki hasla nie widzialem na grupce
    > (ale byla) no i niestety tez to mam :). Kazali ustawic haslo minimum 10
    > znakow, a na szablonie do logowania jest tylko 9, ale jazda.

    Ja mam kilkunastoznakowe haslo, podchodzace prawie pod 15 :), a raz
    dostalem 8 znakow na szablonie hasla do wpisania podczas logowania,
    normalnie czary jekies, a jeszcze wieksze czary ze udalo mi sie zalogowac.

    PB,NMSP

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 5. Data: 2008-12-17 22:35:44
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

  • 6. Data: 2008-12-17 22:39:02
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "perszing" <m...@w...pl.pl> wrote in message

> [...]
    > przegladanie tych wszystkich watkow o Aliorze ktore sie namnozyly ostatnio

    Ktos ma za ciebie robote odwalic ?

    Niech twój "bieglejszy w tych sprawach" kolega zrobi ci podsumowanie.

  • 7. Data: 2008-12-17 22:53:06
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    d530 pisze:

    > Ktos ma za ciebie robote odwalic ?
    >
    > Niech tw?j "bieglejszy w tych sprawach" kolega zrobi ci podsumowanie.

    Wlasnie byloby dobrze gdyby ktos bieglejszy zrobil podsumowanie, bo
    zaoszczedzi kupe czasu innym ludziom. Rownie dobrze moze zrobic to osoba
    ktora pracuje dla konkurencji.

    p.

  • 8. Data: 2008-12-18 06:16:37
    Od: BK <b...@g...com>

    On 17 Gru, 23:34, Brzezi <b...@g...com> wrote:

> [...]
    > dostalem 8 znakow na szablonie hasla do wpisania podczas logowania,
    > normalnie czary jekies, a jeszcze wieksze czary ze udalo mi sie zalogowac.
    >
    > PB,NMSP
    >
    > Pozdrawiam
    >         Brzezi
    > --
    > [    E-mail: b...@g...com ][                                              ]
    > [       Ekg: #3781111         ][                                              ]
    > [ LinuxUser: #249916          ][                                              ]

    Nie no Panowie troche powagi z tymi haslami. To nie zadne czary tylko
    maskowanie hasla. Raz pokazuje 8, raz 11 raz 4 znakow. Za kazdym razem
    prosi tez o wpisanie innej liczby znakow. Taki system. Chodzi o
    bezpieczenstwo zeby nikt poza wami nie wiedzial tak naprawde ile
    znakow ma haslo.

  • 9. Data: 2008-12-18 06:17:26
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Niepoprawny" <n...@n...no> napisał w wiadomości

    > Generalnie koszenie frajerstwa.

    > Darmowe bankomaty ale limit wyplat.

    Jakie limity? Chodzi o to że zakładając konto musiałem ustalalić sobie
    dzienne limity wypłat kasy z bankomatu?

    > I masa innych.
    np. ?

  • 10. Data: 2008-12-18 06:19:10
    Od: BK <b...@g...com>

    On 17 Gru, 23:18, Niepoprawny <n...@n...no> wrote:

    > Oprocentowanie pol srodkow tylko przez noc.

    Nie ma czegos takiego jak "oprocentowane tylko przez noc" walkowane
    setki razy i chyba znane kazdemu kto korzystal juz z ON nie tylko w
    Aliorze. Toyota tez ma ON [na pewno dla firm]. Nie ma roznicy czy
    lokata jest dzienna, nocna czy jakas inna oprocentowanie liczy za dobe
    i juz.