  • 1. Data: 2010-09-03 11:53:11
    Temat: Alior - czy są hasła jednorazowe (nie sms)
    Od: "Grzes" <p...@o...pl>

    Witam,

    Mam szybkie pytanie, czy w Aliorze są hasała jednorazowe w postaci
    "kartkowej" lub innej, oprócz tych przychodzących na komórke.
    (osoba nie ma komórki i nie wiem czy będzie mogła tam założyć konto,
    i ewentualnie coś zlecać przez internet)

    pozdrawiam
    Grzesiek

  • 2. Data: 2010-09-03 12:36:50
    Temat: Re: Alior - czy s? has?a jednorazowe (nie sms)
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Grzes <p...@o...pl> wrote:

    > Mam szybkie pytanie, czy w Aliorze s? hasa?a jednorazowe w postaci
    > "kartkowej" lub innej, oprócz tych przychodz?cych na komórke.
    > (osoba nie ma komórki i nie wiem czy b?dzie mog?a tam za?o?y? konto,

    Nie ma takiej mozliwosci, pytalem o to.

    a.

  • 3. Data: 2010-09-03 12:42:57
    Od: "Grzes" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma takiej mozliwosci, pytalem o to.

    Dziękuję, no to nie dobrze :/

    pozdr
    Grzegorz

  • 4. Data: 2010-09-03 14:50:05
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 03 wrz 2010 o 14:42 GMT, Grzes napisał(a):

    > Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Dziękuję, no to nie dobrze :/

    Majac "chwilowo" komorke, mozna utworzyc przelewy zdefionowane, potem takie
    przlewy mozna robic juz bez hasel, rozwaz tez taka mozliwosc...

    Pozdrawiam
    Brzezi