  • 1. Data: 2010-09-03 09:05:17
    Temat: Eurobank leży z przelewami
    Od: M4ciek <m...@g...com>

    Dzisiaj rano ok.9ej zleciłem przelew "między moimi kontami" jak to się
    ładnie nazywa, widzę po chwili że coś za długo się nie pojawia,
    odświeżam i na konto docelowe nic nie dociera. Na liście widnieje jako
    "oczekujący".
    Robię więc czata z pracownikiem EB i dowiaduję się że mają akurat
    modernizację systemu informatycznego.

    Świetna pora na modernizację! (a zależało mi na wyjściu przelewu w
    elixirze o 11:30) :-[ profesjonaliści z bożej łaski.

  • 2. Data: 2010-09-03 09:07:48
    Temat: Re: Eurobank leży z przelewami
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-03 11:05, M4ciek pisze:

    Hej!

> [...]
    > ładnie nazywa, widzę po chwili że coś za długo się nie pojawia,
    > odświeżam i na konto docelowe nic nie dociera. Na liście widnieje jako

    Potwierdzam - mam to samo. Dwa przelewy wiszą...

    Kolejna wpadka EB :-(

    --
    Łukasz

  • 3. Data: 2010-09-03 11:27:49
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > ładnie nazywa, widzę po chwili że coś za długo się nie pojawia,
    > odświeżam i na konto docelowe nic nie dociera. Na liście widnieje jako
    Jest na to sposób:
    trzeba ponownie wykonać przelew ,system melduje że został odrzucony,ale środki
    natychmiast pojawiają się na koncie docelowym.Cwiczyłem dwa razy-zadziałało

    PM

  • 4. Data: 2010-09-03 12:32:28
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 03 Sep 2010 13:27:49 +0200, p...@p...onet.pl napisał(a):

    > Jest na to sposób:
    > trzeba ponownie wykonać przelew ,system melduje że został odrzucony,ale środki
    > natychmiast pojawiają się na koncie docelowym.Cwiczyłem dwa razy-zadziałało

    Niby jak? Mam sobie zablokować kolejne środki? Czat twierdzi, że problem
    rozwiązany, po pokazaniu, że jednak nie proponuje zadzwonić. A infolinka
    mówi, że pracują nad problemem. I każe sprawdzić za godzinę.

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2010-09-03 12:33:01
    Od: g...@o...pl

    > Niby jak? Mam sobie zablokować kolejne środki? Czat twierdzi, że problem
    > rozwiązany, po pokazaniu, że jednak nie proponuje zadzwonić. A infolinka
    > mówi, że pracują nad problemem. I każe sprawdzić za godzinę.

    Zrobiłem już dwa przelewy wewnętrzne - działa, tylko trzeba kwadransik czy pół
    godzinki poczekac.

  • 6. Data: 2010-09-03 12:42:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "M4ciek" 8...@g...goo
    glegroups.com

    : Świetna pora na modernizację!

    Nie znasz się -- muszą zdążyć przed nawałnicą sobotnią i niedzielną. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum... A może... Po prostu nie dają rady z przelewami z WBK, od Depardia...
    ;)
    Ja przez pomyłkę zleciłem aż dwa razy -- pierwszy raz jeszcze w
    sierpniu
    (niepotrzebnie) i drugi raz już we wrześniu... I tak się smutnie stało, że w EB szmal
    nie
    leżał zbyt długo, ale w WBK ominęło mnie opromilowanie za jedną dobę... Wracając do
    kłopotu
    EB -- Tak to jest, gdy inne banki rozdają szmal... ;) Ciekawe, co będzie, gdy
    ludziska na
    nowo odkryją Mille z jego aukcyjnością... Toż z interentowego można lać za free... :)
    W długie zimowe wieczory będzie lanie... :)

  • 8. Data: 2010-09-03 15:17:43
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Sep 3, 11:05 am, M4ciek <m...@g...com> wrote:

    > Świetna pora na modernizację! (a zależało mi na wyjściu przelewu w
    > elixirze o 11:30) :-[ profesjonaliści z bożej łaski.

    Ja bylem przed chwila w oddziale wyplacic kase - "przykro nam, ale
    system nie dziala". No pieknie!