  • 1. Data: 2009-02-27 17:47:31
    Temat: Agora
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Oberwało się ostatnio spółce.

    Dzisiaj dodatkowo dwie negatywne rekomendacje, więc kto wie - dołek
    blisko, choć niektórzy wieszczyli dołek 23.1.09.

    Jakie jest Wasze zdanie ?

    RM.

  • 2. Data: 2009-02-27 19:18:04
    Temat: Re: Agora
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Robert" <r...@r...pl> wrote in message
    > Oberwało się ostatnio spółce.
    >
    > Dzisiaj dodatkowo dwie negatywne rekomendacje, więc kto wie - dołek
    > blisko, choć niektórzy wieszczyli dołek 23.1.09.
    >
    > Jakie jest Wasze zdanie ?

    W dolku juz jestesmy od dawna.
    Ale poniewaz dno muliste - brak jest jakichkolwiek mozliwosci wyjscia.
    Sa widoczne oznaki - ze dno sie dalej zapada.

    Pester

  • 3. Data: 2009-02-27 20:18:34
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 27-02-2009 o 18:47:31 Robert <r...@r...pl> napisał(a):

    > Oberwało się ostatnio spółce.

    a co ta spółka takiego robi by sie jej nie oberwalo?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 4. Data: 2009-02-28 08:11:19
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Zbyszek pisze:

    > a co ta spółka takiego robi by sie jej nie oberwalo?

    Oberwało się jak każdej spółce w czasie besssy.
    W ostatnich dniach jednak był to dynamiczny spadek spowodowany wynikami
    oraz być może rekomendacjami.

    A co takiego robi spółka? To co większość dzisiaj - tnie koszty.

    RM.

  • 5. Data: 2009-02-28 10:25:11
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 28-02-2009 o 09:11:19 Robert <r...@r...pl> napisał(a):

    > A co takiego robi spółka? To co większość dzisiaj - tnie koszty.

    żydowski dowcip:
    w niepewnych czasach pytaja się handlarza jak mu idzie.
    - Panie, ja do tego interesu stale dokładam!
    - To z czego pan zyjesz ?
    - W szabat nie pracuje, nie dokładam i z tego zyję.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.