  • 1. Data: 2009-02-27 15:13:49
    Temat: chciałaby dusza do raju...
    Od: "gg" <g...@m...com>

    cały świat robi nowe dołki a naszym "orłom" zdaje się, że na WGPW będzie
    rosło :)))))))))))))))))))

    --
    pozdrawiam weakendowo
    P.

  • 2. Data: 2009-02-27 16:52:30
    Temat: Re: chciałaby dusza do raju...
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "gg" <g...@m...com> napisał w wiadomości
    > cały świat robi nowe dołki a naszym "orłom" zdaje się, że na WGPW będzie
    > rosło :)))))))))))))))))))

    hehe, a skąd wiadomo, że nasze orły ... a nie orły z city ;]

  • 3. Data: 2009-02-27 17:36:16
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 27-02-2009 o 16:13:49 gg <g...@m...com> napisał(a):

    > ca?y ?wiat robi nowe do?ki a naszym "or?om" zdaje sie, ?e na WGPW bedzie
    > ros?o :)))))))))))))))))))

    mi to wygląda na zbieranie. CO spadnie to rosnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 4. Data: 2009-02-27 18:01:57
    Od: "Lackyluke" <L...@t...tu>

    > cały świat robi nowe dołki a naszym "orłom" zdaje się, że na WGPW będzie
    > rosło :)))))))))))))))))))

    Czasem w przeszlosci GPW wyprzedzala USA.

  • 5. Data: 2009-02-27 18:05:36
    Od: "Lackyluke" <L...@t...tu>

    > Czasem w przeszlosci GPW wyprzedzala USA.
    Poza tym, dosc dziwne ostatnio zachowywaly sie gieldy w Europie.
    Niedzwiedzie wialy az sie kurzylo, dzis po kiepskich danych roslo ...

  • 6. Data: 2009-02-27 19:10:32
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 27 Lut, 19:05, "Lackyluke" <L...@t...tu> wrote:

    > Poza tym, dosc dziwne ostatnio zachowywaly sie gieldy w Europie.
    > Niedzwiedzie wialy az sie kurzylo, dzis po kiepskich danych roslo ...

    To wygląda jakby nawet niedźwiedzie w USA bały się, co to będzie jak
    SP500 oddali się od 750 w dół. Paranoja.
    Niech walczą i pokażą kierunek. Góra albo dół. Taka konsolidacja jest
    zabójcza dla portfeli :)

  • 7. Data: 2009-02-27 21:54:55
    Od: Fan Klub KOPARKI <admin@USUNTO_orkasa.pl>

    Lackyluke pisze:

    > Czasem w przeszlosci GPW wyprzedzala USA.

    No a teraz nasza kiełbasa już wyprzedziła ich kiełbasę ...