  • 1. Data: 2012-10-08 06:37:10
    Temat: 200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
    Od: j...@o...pl

    Znaczy 185 po odliczeniu opłaty za kartę - potraktuję to jako zwrot ukradzionych $$
    przez wpłatomat euronetu.

    http://tiny.pl/hnr5q

  • 2. Data: 2012-10-08 08:51:53
    Temat: Re: 200 tzw. "wisni" od ING na gruponie
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 8 października 2012 06:37:11 UTC+2 użytkownik (Nieznane)
    napisał:
    > Znaczy 185 po odliczeniu opłaty za kartę - potraktuję to jako zwrot ukradzionych $$
    przez wpłatomat euronetu.

    Dziwne, wklepuje kod grupona, pesel i inne dane, a tu pisze, ze sie nie da zalozyc
    konta przez Net i cza do oddzialu :(
    Zeby czlowiek dla tych 200 wisni musial wstawac od biurka...

    --
    pozdr.
    ls

  • 3. Data: 2012-10-08 09:57:57
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Transakcje bezgotówkowe, to też płatności kartą w internecie?

  • 4. Data: 2012-10-08 10:14:11
    Od: j...@o...pl

    ja równeiż - wizyta w oddziale. Pofatyguje się.

  • 5. Data: 2012-10-08 10:47:18
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 8 października 2012 09:28:42 UTC+2 użytkownik damian napisał:

    > Ja przed chwilą wypełniłem wniosek i wszystko poszło ok.

    A mnie nie poszlo :(
    Moze to dlatego, ze mialem kiedys konto w ING?
    Jakiej przegladarki internetowej uzyles?

    --
    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2012-10-08 10:51:33
    Od: damian <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 października 2012 10:47:18 UTC+2 użytkownik ls napisał:

    > A mnie nie poszlo :(
    >
    > Moze to dlatego, ze mialem kiedys konto w ING?
    >
    > Jakiej przegladarki internetowej uzyles?

> [...]

    Użyłem Firefox. Ale to nie ma znaczenia.
    Znajomy był upoważniony do konta w ING
    10 lat wstecz i to wystarczyło, żeby nie
    mógł złożyć wniosku przez Internet.

  • 7. Data: 2012-10-08 13:37:11
    Od: "wefe" <k...@g...pl>

    >Transakcje bezgotówkowe, to też płatności kartą w internecie?
    a płatności kartą w Żabce za rachunki?

  • 8. Data: 2012-10-08 14:03:03
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    Znajomy był upoważniony do konta w ING
    10 lat wstecz i to wystarczyło, żeby nie
    mógł złożyć wniosku przez Internet.

    u mnie to samo:(
    Tez miałem ok. 2-3 lata konto Direct.
    Sądzicie, że w oddziale założą konto czy też nie?
    Bo nie wiem czy jechać do oddziału...

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7558 (20121008) __________

    Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 9. Data: 2012-10-08 14:08:22
    Od: damian <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 października 2012 14:03:08 UTC+2 użytkownik JerzyR napisał:
> [...]
    7558 (20121008) __________

    > Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    z regulaminu:

    5) Podstawą skorzystania z promocji jest spełnienie łącznie wszystkich warunków
    opisanych w regulaminie promocji

    i jeden z punktów tego regulaminu:

    1.3) do 21.10.2012 prześlą zamieszczony na stronie internetowej
    https://e.ingbank.pl/konto-z-premia dedykowany do Promocji wniosek o otwarcie Konta z
    Lwem Direct,

    Dalej:

    "...i w dniu rozpoczęcia promocji nie były posiadaczami Konta z Lwem: Direct,
    Klasyczne, Student, Komfort, VIP dla klientów indywidualnych w ING Banku Śląskim"

    Konto Direct miałeś, ale w dniu rozpoczęcia promocji nie masz.

    Sytuacja jest nie jasna.

  • 10. Data: 2012-10-08 14:20:08
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    1.3) do 21.10.2012 prześlą zamieszczony na stronie internetowej
    https://e.ingbank.pl/konto-z-premia dedykowany do Promocji wniosek o
    otwarcie Konta z Lwem Direct,

    rzeczywiście nie zwróciłem uwagi na to, że jak pójdę do oddziału to już nie
    będzie założone konto przez ten link. I po premii:(
    Chyba, że w oddziale odblokują możliwość złożenia wniosku przez ten link.
    Trzeba by zadzwonić na infolinię - może zrobią to przez tel.

    Jerzy

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7559 (20121008) __________

    Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.