  • 1. Data: 2012-10-07 12:21:54
    Temat: Money Makers
    Od: Butek <t...@t...enetia.pl>

    http://www.moneymakers.pl/
    Czy ktoś ma doświadczenie z Money Makers. Są reklamowani na stronach
    Alior.Mają poręczenie KNF

  • 2. Data: 2012-10-07 12:54:02
    Temat: Re: Money Makers
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 07 Oct 2012 12:21:54 +0200, Butek napisał(a):

    > Są reklamowani na stronach Alior.Mają poręczenie KNF

    To bardzo ciekawe. Na czym polega to poręczenie KNF?

    AK

  • 3. Data: 2012-10-07 22:24:29
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

    Pewna osoba, czyli Andrzej Kubiak
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    Że nie są żadnym paracoś?

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 4. Data: 2012-10-08 07:39:50
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 7 Oct 2012 22:24:29 +0200, Henryk "Plumski" Plumowski napisał(a):

    > Że nie są żadnym paracoś?

    Wygrałeś konkurs na najdurniejszą odpowiedź bez związku z tematem. Konkrety
    proszę. Na czym polega "poręczenie KNF", gdzie się mogę z tym zapoznać?
    Szukam potwierdzenia słów autora.

    AK

  • 5. Data: 2012-10-08 08:31:43
    Od: Butek <t...@t...enetia.pl>

    W dniu 08.10.2012 07:39, Andrzej Kubiak pisze:

> [...]
    > proszę. Na czym polega "poręczenie KNF", gdzie się mogę z tym zapoznać?

    http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/biuro_maklerskie/money_makers/Informacje_o
    bowiazkowe_Money_Makers.pdf

  • 6. Data: 2012-10-08 08:47:30
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 08 Oct 2012 08:31:43 +0200, Butek napisał(a):

    > http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/biuro_maklerskie/money_makers/Informacje_o
    bowiazkowe_Money_Makers.pdf

    I to jest to twoje "poręczenie KNF", ta? No, przyjrzyjmy mu się:

    "Money Makers S.A. nie prowadzi rachunków papierów wartościowych ani
    rachunków pieniężnych Klienta. Rachunki papierów wartościowych dla klientów
    Money Makers S.A. prowadzi wybrana przez Money Makers S.A. firma
    inwestycyjna posiadająca zezwolenie KNF na prowadzenie rachunków papierów
    wartościowych i objęta systemem rekompensat. Aktywa Klienta znajdujące
    się na tych rachunkach zabezpieczone są w ramach systemu rekompensat
    prowadzonego przez Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych. Uczestnictwo
    wszystkich firm inwestycyjnych prowadzących działalność maklerską w tym
    systemie jest obowiązkowe, w związku z czym Money Makers S.A. i wybrana
    przez Money Makers S.A. firma inwestycyjna prowadząca dla klientów
    rachunki papierów wartościowych, są również jego uczestnikami.
    (...)
    System rekompensat zabezpiecza wypłatę środków do wysokości równowartości w
    złotych 3.000 euro - w 100% wartości środków objętych systemem oraz 90%
    nadwyżki ponad tę kwotę, z tym że górna granica środków objętych systemem
    wynosi równowartość w złotych 22.000 euro."

    Ty znasz znaczenie słowa "poręczenie", czy przylazłeś se pospamować?

    AK

  • 7. Data: 2012-10-08 09:19:42
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

> [...]

    > Konkrety proszę. Na czym polega "poręczenie KNF", gdzie się mogę z
    > tym zapoznać? Szukam potwierdzenia słów autora.

    Co jest nagrodą?
    Nie czujesz ironii?

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 8. Data: 2012-10-08 11:31:19
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > Czy ktoś ma doświadczenie z Money Makers. Są reklamowani na stronach
    > Alior.Mają poręczenie KNF

    ale są za blisko Getin Banku ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 9. Data: 2012-10-08 17:32:03
    Od: Butek <t...@t...enetia.pl>

    W dniu 08.10.2012 08:47, Andrzej Kubiak pisze:

> [...]
    > wynosi równowartość w złotych 22.000 euro."
    >
    > Ty znasz znaczenie słowa "poręczenie", czy przylazłeś se pospamować?

    Szukam możliwości zainwestowania swoich oszczędności, znalazłem na
    stronie mojego banku ich ofertę, to się pytam
    Nie wyżywaj się na mnie...

  • 10. Data: 2012-10-08 17:43:38
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-08 17:32, Butek pisze:

    > Szukam możliwości zainwestowania swoich oszczędności, znalazłem na
    > stronie mojego banku ich ofertę, to się pytam
    > Nie wyżywaj się na mnie...

    Jeśli chcesz uniknąć ryzyka, to szukaj lokat. Zwykłych lokat,
    firmowanych przez banki, z podanym z góry % i okresem. Nie przyklejaj
    się do "swojego" banku. Posiadasz jakiś bank? Żaden bank nie jest "Twój"
    bardziej niż inny bank. On tylko Cię dyma, w tym sensie jest "Twój". :)
    W tej chwili lokaty są w przedziale 6.0-6.6% i horyzontem
    kilkumiesięcznym. Będziesz musiał ich "doglądać", szukać lepszych jak
    się Twoje będą kończyć itp. Tutaj większość obecnych, to "miłośnicy lokat".
    Jeśli chcesz podjąć jakieś ryzyko, to nie masz ograniczeń od góry. Na
    początek możesz przymierzyć się do kupienia jakichś dobrych akcji.
    Wybierz takie, które na przestrzeni 10 lat drożały lepiej, niż rósł
    WIG20. To w horyzoncie 2-5 lat, ale z warunkiem, że nie sprzedasz ich w
    ciągu miesiąca, jak zapotrzebujesz kasy.

    Parę kroków dalej są np. kontrakty terminowe na WIG20, czyli tzw. "futy"
    (FW20-coś-tam). Tu trzeba trochę poczytać, wyłożyć kasę i zacisnąć zęby.
    Można sporo zyskać, ale jeszcze więcej stracić. Tu już trzeba ostro
    "grać" (w sensie "operowania instrumentem", choć także i w sensie
    hazardu), czyli skupić się na tym.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.