  • 1. Data: 2012-10-07 20:06:07
    Temat: 10% taniej za prąd, telefon, gaz itp
    Od: "lery.IT" <l...@g...com>

    Od kilku dni leci w TV reklama-zapowiedź, że wkrótce będzie można płacić 10% taniej
    za ww. rachunki. Wiecie może co to za instytucja finansowa? sync raczej nie, może
    alior stary? może inne propozycje?

  • 2. Data: 2012-10-07 22:07:51
    Od: d...@g...com

    http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/inne
    /obnizenie_rachunkow

    Czy to nie jest ta oferta?

  • 3. Data: 2012-10-07 22:35:46
    Temat: Re: 10% taniej za prąd, telefon, gaz itp
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-10-07 22:07, d...@g...com pisze:
    > http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/inne
    /obnizenie_rachunkow

    > Czy to nie jest ta oferta?

    Nie trzeba być fachowcem żeby widzieć ściemę z daleka. Taka konstrukcja,
    tyle galimatiasu, tyle drobnych druczków, warunków...
    Jak to liczyć? Oferta operatora może być dla jednego gorsza a dla
    drugiego lepsza...
    Tak jak z tymi oszustami z Telekomunikacji Polskiej Cośtam...
    Generalnie chodzi o to żeby stracić :-)

  • 4. Data: 2012-10-07 23:16:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    lery.IT pisze tak:

    > Od kilku dni leci w TV reklama

    Co to jest telewizja, telefon i gaz?

    a za internet też będzie można? ;)

    --
    Piter

  • 5. Data: 2012-10-08 09:20:26
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-07 22:35, z pisze:
> [...]
    > drugiego lepsza...
    > Tak jak z tymi oszustami z Telekomunikacji Polskiej Cośtam...

    Oczywiście!
    ->
    Dzięki nam zmienisz dostawców usług na tańszych.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 6. Data: 2012-10-08 10:15:47
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 07 Oct 2012 22:35:46 +0200, z napisał(a):
> [...]
    > tyle galimatiasu, tyle drobnych druczków, warunków...
    > Tak jak z tymi oszustami z Telekomunikacji Polskiej Cośtam...

    Heh, do mnie ostatnio jakiś smutas dzwonił przedstawiając się...
    "Telekomunikacja telePolska" :). Chrzanił że mi obniży rachunki... Spasował
    dopiero gdy zapytałem czy przy 30h rozmów miesięcznie zejdą poniżej 100zł :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 7. Data: 2012-10-10 23:25:30
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2012-10-07 22:07, d...@g...com pisze:

    > http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/inne
    /obnizenie_rachunkow

    > Czy to nie jest ta oferta?

    Oj, widać, że Kredyt Rolniczy musi się jeszcze sporo natrudzić, aby
    rozpoznawalność nowych kolorów wzrosła... (zieleń z czerwonym akcentem).

  • 8. Data: 2012-10-13 08:16:00
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2012-10-07 23:16, PiteR wrote:

    > Co to jest telewizja, telefon i gaz?