-
Lojalność klientów bankowości coraz mniejsza
... na co dzień. Wśród zamożnych klientów, z dochodem przekraczającym 250 000 zl rocznie, wskaźnik ten jest jeszcze wyższy i sięga nawet 52% – mówi Jacek Poświata. W ... . Według raportu, blisko połowa transakcji jest efektem wysokiego wskaźnika lojalności klienta do banku. W Stanach Zjednoczonych, niemal jedna trzecia sprzedanych ofert jest następstwem ...
-
Placówki bankowe - jakość obsługi 2012
... RRSO, co może oznaczać, że niemal w 1/3 przypadków ten najważniejszy wskaźnik został przed klientami ukryty. Innym istotnym elementem wydaje się być ... znalazła się tuż za podium z wynikiem 76,3%. Kategoria trzecia – „Budowanie lojalności klienta” Budowanie lojalności klienta to kategoria, która wypadła najsłabiej ze wszystkich ocenianych podczas ...
-
Polski sektor bankowy: doświadczenia zakupowe klientów
... . Ale tak naprawdę, kto je ma? Według najnowszego raportu nt. lojalności klientów w bankowości detalicznej firmy Bain & Company, na zmianę banku w 2013 roku zdecydowało się 4,7% Polaków (to najwyższy wskaźnik w Europie). Jakość obsługi klienta przy biurku doradcy nie jest wynikiem lokalizacji i rozmiaru instytucji, lecz głównie ...
-
Kredyt kupiecki - co warto o nim wiedzieć?
... weryfikacji kontrahenta. Odroczenie terminu zapłaty jest formą zdobywania lojalności klienta. Stosowana często w silnie konkurencyjnym otoczeniu. Strategia dynamiczna – kredytowanie ... płatnościach albo wcale nie występują albo są nieznaczne. Z drugiej strony, jeśli wskaźnik PMI jest niski (wartości 0-20), to wówczas przedsiębiorca może zaostrzyć ...
-
Bankowość detaliczna traci klientów
... klienta poszerzyły oferty banków, to jeśli chodzi o transformację obszarów obsługi i księgowania transakcji tutaj nadal mieliśmy do czynienia z niedoinwestowaniem. A to właśnie ta transformacja stanowić będzie klucz do zmiany chaotycznych doświadczeń konsumenckich oraz poprawy długoterminowych wskaźników lojalności ...
-
Sektor bankowy przyszłości? Przetrwają tylko mobilni
... zmniejsza liczbę pracowników kasowych i asystentów, a zwiększa zatrudnienie doradców klienta i osób odpowiedzialnych za utrzymanie klienta w banku. Prawie 9 na 10 banków przyznaje, że ... . Klienci, którzy intensywnie korzystają z bankowości internetowej i mobilnej mają wskaźnik lojalności NPS na poziomie 22% podczas gdy Ci, którzy nie korzystają ...
-
Nie ma chętnych na pożyczki gotówkowe?
... kredytobiorców otoczenie rynkowe oraz pnący się w górę wskaźnik tzw. ufności konsumenckiej. Prognozy co do wzrostu portfela ... , wpływać mogą na osłabienie postaw lojalności kredytobiorców i w efekcie również na liczbę zakończonych ... Nie zawsze będzie to oznaczać rezygnację z przyjęcia klienta do portfela klientów obsługiwanych, a coraz częściej do ...
-
Niska lojalność klientów sektora bankowego
... nad wprowadzeniem strategii, których celem będzie zwiększenie lojalności swoich klientów, zwłaszcza w sytuacji rosnących opłat oraz ... , to właśnie ta grupa wiekowa wykazuje niższy wskaźnik zadowolenia z usług bankowych. Banki coraz ... klucz do zbudowania banku, który będzie zorientowany na klienta. Mobilne rozwiązania są szczególnie istotne dla młodych ...