-
GPW: debiut spółki CAM Media
... roku 2008. Po debiucie spółki CAM Media na warszawskiej giełdzie notowane są 362 firmy. Oferta publiczna obejmowała do 2.000.000 ... Drugą kategorią kampanii jest reklama w punktach sprzedaży, nazywana „reklamą indoorową”. Spółka prowadził kampanie reklamowe dla dużych firm, m.in. Winiary, KNORR, Agora, IKEA, Telewizja Polska, PTC Era, Royal Unibrew, ...
-
Debiut Telecom Media SA na NewConnect
... przejmie 100% udziałów w Optizen Labs Sp. z o.o. Telecom Media S.A. zamierza także zmienić nazwę na Optizen Labs S.A. Zakres oferty produktowej i usługowej Grupy Telecom Media obejmuje następujące aspekty i segmenty rynku: Reklama mobilna, czyli kompleksowe rozwiązania reklamowe oparte o platformy mobilne, począwszy od analizy potrzeb klienta ...
-
Fundusze i nie tylko
... jak najbardziej skuteczny musi być wyposażony w niezbędne materiały informacyjne i reklamowe oraz aktualne wyniki funduszy. Wpłacone pieniądze, za które zostaną ... i czy wartość netto aktywów funduszu i jednostki uczestnictwa, którą codziennie podają media, jest wyliczana w sposób prawidłowy. W zupełnie inne miejsce wysyłane jest z kolei ...
-
Złoty przygotowuje się do nowych wyborów
... tylko obawy o budżet i kształt koalicji, inwestorzy wstrzymywali się z podejmowaniem decyzji walutowych. Jednak we wtorek rano media podały informacje, że czołowe partie polityczne rezerwują już najlepsze miejsca reklamowe z przeznaczeniem na plakaty wyborcze. Dla rynku był to znak, że decyzje na wysokich szczeblach mogły ...
Tematy: złoty, dolar, euro, kursy walut, rynek finansowy, rynek walutowy, komentarz walutowy, WIG 20 -
Ostrożność to bezpieczne zyski z inwestycji
... dla osób, które postrzegały piramidy finansowe jako niewielkie i dyskretne przedsięwzięcia. Amber Gold i Finroyal zainwestowały bowiem spore sumy w profesjonalne kampanie reklamowe. W rezultacie udało im się wykreować fałszywy wizerunek zaufanych instytucji. Dobitnie świadczy o tym liczba poszkodowanych klientów. Problemy osób, które bezskutecznie ...
-
Startup i planowanie budżetu. Gdzie najłatwiej o błąd?
... pod uwagę konieczność wynajmu biura i związanych z tym dodatkowych opłat za sprzęt, wyposażenie, media, akcesoria biurowe, telefony oraz zaplecze socjalne. Kolejny obszar to koszty ... , materiałów brandingowych, zlecenie badań rynku czy intensywne działania reklamowe. W końcu, do kosztów powinniśmy dodać wynagrodzenie pracowników zatrudnionych na ...
-
Uwaga na "inwestycje" alternatywne i piramidy finansowe
... w internecie i mediach społecznościowych piramidy finansowe, a także inwestycje w kryptowaluty, pakiety reklamowe lub inne „inwestycje” alternatywne. – Uważaj na oferty łatwego i szybkiego zysku ... są uwiarygadniane przez znane osoby, np. szeroko relacjonowane przez media „Crypto Mission”, które zgromadziło ponad tysiąc osób. W rezultacie – konsument ...
-
Boże Narodzenie z pandemią w tle. Polacy tną wydatki
Boże Narodzenie zbliża się wielkimi krokami, czego dowodzą chociażby pojawiające się już w mediach świąteczne spoty reklamowe. Niektórzy z nas zaczęli już nawet planować gwiazdkowe wydatki. W najnowszej odsłonie swojego Barometru Provident przyjrzał się, jak wyobrażamy sobie nadchodzące święta. W ...