-
Jakość obsługi w bankach 2013
... cyfrowej wielkie znaczenie, zwłaszcza w momentach trudnych i sytuacjach kryzysowych" pisze Wojciech Bolanowski, Dyrektor Pionu Bankowości Elektronicznej w PKO Banku Polskim. Podstawą naszego badania jest udział pozytywnych opinii o poszczególnych aspektach jakości obsługi. Im więcej takich opinii można znaleźć w internecie o danym banku, tym ...
-
Kantor internetowy: jak ocenić, czy jest bezpieczny?
... Dyrektor Marketingu Currency One SA, operatora dwóch największych serwisów na rynku wymiany walut online. - W tym biznesie wiarygodność to podstawa i żadna instytucja nadzorująca nie zagwarantuje wysokiej jakości ... firm z branży e-commerce – wyjaśnia Tomasz Górski, Dyrektor Marketingu Internetowykantor.pl i Walutomat. 5. Sprawdź pozycję e-kantoru ...
-
Bank Światowy: 1 mld euro pożyczki dla Polski
... konwergencji poziomu życia w Polsce do standardów Unii Europejskiej”, mówi Peter Harrold, Dyrektor Banku Światowego na Europę Środkową i kraje bałtyckie i zaznacza jednocześnie, że ... reformatorskie Rządu, głównie w sektorach społecznych, z myślą o dalszej poprawie jakości świadczonych usług. Dzięki trzeciej pożyczce PL3 wprowadziliśmy m.in. bardziej ...
-
Mikropłatności w Europie
... europejskiego, optymalizacja struktury opłat i zarządzania ryzykiem oraz poprawa jakości obsługi użytkownika końcowego z pewnością przyczynią się do upowszechninia ... rządy starają się zoptymalizować krajowe koszty obsługi gotówki” – stwierdza Jean-Noel Georges, dyrektor programowy ds. rozwiązań ICT w usługach finansowych z francuskiego oddziału Frost ...
-
Jak działa system ELIXIR?
... któremu krew w odpowiedniej ilości i jakości dociera w każde miejsce we właściwym czasie, dbając o prawidłową pracę organów, tak w sektorze finansowym ... tak aby mogły one być szybko i prawidłowo zaksięgowane na kontach – wyjaśnia Tomasz Jończyk, dyrektor linii biznesowej rozliczenia w KIR S.A. Przydatne linki: Sesje ELIXIR banków Sprawdź, kiedy ...
-
Zobowiązania przedawnione w świetle danych BIG
... bowiem naturalne, ekonomiczne podłoże do rosnącej skali moralnego hazardu i pogorszenia jakości postaw etycznych w obszarze zobowiązań. W efekcie należy przewidywać również ... żądać od dłużnika spłaty tego zobowiązania – przekonuje Marcin Czugan, Dyrektor Departamentu Prawno – Legislacyjnego KPF. Propozycja taka wyeliminuje z systemu „stare długi ...
-
Franklin Templeton: perspektywy inwestycyjne na 2019 rok
... na niezmiennie solidne fundamenty.” Chetan Sehgal, CFA Starszy dyrektor zarządzający, dyrektor ds. zarządzania portfelami inwestycyjnymi, Franklin Templeton Emerging ... oraz rosnący poziom zamożności powinny nadal napędzać trend w kierunku podnoszenia jakości konsumpcji i stymulować popyt na produkty z wyższej półki na rynkach wschodzących. Uważamy, ...
-
Polski sektor bankowy: doświadczenia zakupowe klientów
... spośród 11 ocenianych składników doświadczenia klienta, w tym w wiarygodności, ogólnej atmosferze, jakości i komforcie obsługi w oddziale. Dla przykładu w jednym z kujawskich Banków Spółdzielczych pewien dyrektor pochwalił się 100-procentową spłacalnością kredytów. Jak to możliwe? Dyrektor znał swoich klientów na tyle, że proponował im rozwiązania ...
-
Karty płatnicze pomocą w smart shoppingu
... Polaków. Szczególnie powszechne są wśród mieszkańców dużych miast – komentuje Paweł Dziekoński, Dyrektor Departamentu Produktów Kredytowych w Deutsche Bank Polska. – Ten trend odbija się na ... (wobec 34 proc. mężczyzn) jest skłonnych zapłacić więcej za produkt wyższej jakości. Dwa razy więcej kobiet niż mężczyzn szuka okazji na promocjach. Z kolei ...
-
Faktoring 2007 w Polsce: dynamiczny wzrost
... atrakcyjna dla wchodzących na ten rynek przedsiębiorców – mówi Marcin Zaliwski, Dyrektor Generalny Hilton-Baird Polska. Rosnąca konkurencja na pewno przyczyni się do wzrostu popularności faktoringu w Polsce, ale powinna również przekładać się na podniesienie jakości usług, elastyczność oferty, jej dostępność, czyli zmiany zdecydowanie korzystne ...
-
Banki: plus za bankowość elektroniczną, minus za personalizację
... finansowy, gdzie zaufanie i wiarygodność są kluczowe – mówi Michał Podgajny, dyrektor, Open Banking Lead w KPMG w Polsce. O RAPORCIE: Do opracowania poniższego ... w interakcji z markami. Ocenie respondentów podlegała satysfakcja kupujących z punktu widzenia jakości obsługi na wszystkich etapach podróży klienckiej (ang. customer journey) w możliwe ...
-
Sektor bankowy w Europie Środkowej: prognozy 2013
... intensywnie poszukują sposobów na zmianę struktury dochodów” – wyjaśnia Michał Dubno, Dyrektor w Sektorze Instytucji Finansowych Deloitte. W sektorze bankowym naszej części Europy niepokoi ... regulacji na rozwój banków oraz analiza opinii i doświadczeń klientów na temat jakości obsługi” – mówi Zbigniew Szczerbetka. „Naszą ambicją jest nie tylko ...
-
Usługi bankowe. Czego chcą smart klienci?
... . Ich zabiegi przeważnie oscylują wokół trzech obszarów: czasu, skuteczności i jakości usługi. Dostosowywanie usług do potrzeb klientów to proces wymagający, ... i usług bankowych, stąd rozwój branży w tym kierunku – zauważa Tomasz Głodowski, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej w Inbank. Inbank od początku miał świadomość siły internetu ...
-
Po co bankowości transformacja cyfrowa?
... , który można przeznaczyć na dalsze innowacje - mówi Maciej Korzeniowski, Dyrektor działu Technologii i Integracji w Capgemini Doradca w smartfonie Odzyskany w ten ... Macieja Korzeniowskiego to właśnie AI (sztuczna inteligencja) zdecyduje o poprawie jakości obsługi klienta bankowego w Polsce – dzięki wyeliminowaniu nieproduktywnych i nużących ...
-
Wycena bilansowa aktywów i pasywów najważniejsza
... się bardziej prawdopodobne. Problem ten dotyczy także Polski” – mówi Piotr Świętochowski, Dyrektor w Dziale Audytu, Deloitte. Dlatego, wkrótce po ESMA, tematem zajęła ... ) także nie były zadowalające. Komisja wezwała spółki giełdowe do poprawy jakości swoich sprawozdań zgodnie z MSSF, w szczególności w obszarach związanych z zagrożeniem kontynuacji ...
-
Rekomendacja D czyli bezpieczeństwo IT w bankach
... jak również odwołanie się do metodyk i praktyk zarządzania projektami tj. PRINCE2, PMBoK. Wszystkie te działania mają jeden nadrzędny cel – poprawę jakości obsługi klientów banku przez zwiększenie niezawodności i bezpieczeństwa systemów informatycznych. Agnieszka Frommholz, dyrektor ds. IT i Dariusz Stefaniuk, project manager w
-
Jak Polacy zaciągają kredyty gotówkowe?
... kredytowej, składających wnioski aplikacyjne – zauważa Andrzej Roter, Dyrektor Generalny Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych. Jeśli uwzględnić również gospodarstwa planujące ... trwałej poprawy w tych obszarach nie można liczyć na rozwój oraz utrzymanie jakości obsługi zobowiązań – uważa Michał Krajkowski, Główny Analityk Notus Doradcy Finansowi. ...
-
Spółka LK Designer Shops S.A. debiutuje na NewConnect
... kobiecej klasy premium. W latach 1993-2013 Pani Lidia Kalita była współzałożycielką, projektantką i dyrektor kreatywną w spółce Simple Creative Products Sp. z o.o. W 2013 r. ... sklepów franczyzowych ekskluzywnych kolekcji mody dla kobiet, obejmujących wysokiej jakości odzież, obuwie i akcesoria damskie. Wartość oferty: 1.123.003 zł Kurs odniesienia ...
-
Jak zmiany w prawie wpłyną na ryzyko kredytowe?
... i trafność decyzji kredytowych. Doskonalenie tego procesu oznacza dalszą poprawę jakości portfeli pożyczkowych i w efekcie ograniczanie wielkości strat na gorszej jakości portfelach. Takie działania zyskują co najmniej ten sam priorytet, ... i dystrybucję oferowanych pożyczek w nowych dla siebie kanałach dystrybucji – stwierdził Andrzej Roter, Dyrektor ...
-
Przedawnione długi nie dla BIG?
... to negatywne tło dla projektowanych zmian w prawie, naturalne, ekonomiczne podłoże do rosnącej skali moralnego hazardu i pogorszenia jakości postaw etycznych w obszarze zobowiązań – dodaje Andrzej Roter, Dyrektor Generalny KPF. DOSTĘP DO INFORMACJI O DŁUGACH PRZEDAWNIONYCH KORZYSTNY DLA KONSUMENTÓW Jeśli chcemy poprawiać jakość portfeli kredytowych ...
-
Karta Dużej Rodziny zyskuje na sile
... , wśród których liczną grupę stanowią użytkownicy samochodów, wysokiej jakości produkty i usługi w atrakcyjnych cenach. Podejście to jest nam bliskie jako firmie do lat kierującej się w biznesie zasadami społecznej odpowiedzialności – powiedział Paweł Olechnowicz, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Grupy LOTOS S.A. Centrum Sztuki Współczesnej Zamek ...
-
Polskie banki: jakie wyzwania w 2021 roku?
... dla całego sektora, jak i poszczególnych banków, które coraz lepiej radzą sobie z cyberzagrożeniami – mówi Grzegorz Jasiulewicz, Dyrektor Departamentu Cyberbezpieczeństwa. Oprócz najwyższej jakości zabezpieczeń kluczowe zadanie w tym procesie pełni edukacja, w szczególności z zakresu bezpiecznego korzystania z internetu. Oszuści wciąż tworzą ...
-
Firmy pożyczkowe w Polsce 2008-2013
... reklamacji (około 6,6 dnia) może potwierdzać osiągnięcie przez sektor wysokiego poziomu jakości świadczonych usług oraz koncentracji w polityce sprzedażowej na działaniach mogących zapewnić wysoki poziom lojalności i zadowolenia klientów – ocenił Andrzej Roter, Dyrektor Generalny KPF. W sektorze ofertującym produkty klientom o względnie wyższym niż ...
-
Firmy pożyczkowe otwierają oddziały i zwiększają zatrudnienie
... partnerskich oraz wielkości zatrudnienia. Te elementy okazują się przydatne w weryfikowaniu jakości oraz perspektyw odnośnie koniunktury w obszarze usług finansowych proponowanych ... pomiędzy stroną popytu i podaży pożyczek niebankowych – podsumowuje Andrzej Roter, Dyrektor Generalny KPF. - Porównywarki internetowe wpływają na rozwój branży - co ...
-
Polski rynek wierzytelności III kwartał 2015
... rynku branży oraz poprawiać jej sprawność operacyjną i finansową w konsekwencji synergii. – ocenia Dyrektor Roter. Koniunktura – mimo wszystko nadal dobrze Koniunktura, wartościowana przez ... . Źródłem wzrostu branży w ostatnich latach było w równym stopniu pogorszenie jakości portfeli należności, głównie z rynku kredytu masowego, jak i uznanie przez ...
-
Wysokie koszty operacyjne transportu drogowego a spływ należności
... które wynikają z różnego rodzaju czynników. Koszty, koszty… Jak wyjaśnia Maciej Maroszyk, Dyrektor Operacyjny TC Kancelarii Prawnej, jednym z największych jest zakup paliwa, ... . Wiąże się to z regularnymi przeglądami, naprawami oraz zakupem wysokiej jakości części zamiennych, co generuje dodatkowe wydatki dla przedsiębiorstw transportowych. Do tego ...
-
Bankowość elektroniczna według Inteligo
... przejrzyste, dostosowane do ich potrzeb produkty oraz usługi najlepszej jakości. Marka Inteligo może stać się znów numerem 1 w Polsce z najbardziej ... uwagami klientów usuwamy bariery utrudniające korzystanie z naszych usług”, mówi Jacek Komaracki, Dyrektor Zarządzający Pionem Bankowości Elektronicznej PKO Banku Polskiego, szef projektu Inteligo. ...
-
Polacy mają zaufanie do banków
... rozważyć nie tyle sens inwestowania w ten kanał komunikacji, co poziom jakości działań reklamowych. Jak pokazało badanie, wielu klientów zamiast całkowicie zmieniać ... gdzie z usług więcej niż jednego banku korzysta 63% ankietowanych – komentuje Piotr Popowski, Dyrektor w Grupie Rynków Finansowych w Ernst & Young. Polacy chętnie korzystają z programów ...
-
Kredyt konsumpcyjny - rzadziej zaciągany, ale wyższy
... sytuacją zdaje się, że będziemy mieli do czynienia – dodaje Andrzej Roter, Dyrektor Generalny KPF. Przydatne linki: - Kredyty gotówkowe - porównanie - Szybkie pożyczki gotówkowe - ... do zaciągania zobowiązań, także kredytowych, pozwala na utrzymanie lepszej jakości życia. Kampania społeczna KREDYTOBRANIE 2.0 dobrze służy temu społecznemu celowi, ...
-
Kibice Legii Warszawa mistrzami BIK-u
... aż 94,2 tys. posiadaczy zobowiązań kredytowych – mówi Sławomir Grzybek, dyrektor Departamentu Business Intelligence BIK, a prywatnie kibic Lecha Poznań. - Łącznie w okolicach stadionu ... sukcesów śląskich drużyn w minionych latach wciąż nie jest łatwa. W klasyfikacji jakości pogodzeni są kibice Legia Warszawa i Lecha Poznań, obie drużyny zajmują ...
-
Leasing: skuteczna windykacja należności podnosi konkurencyjność?
... umowy mają one swoją odpowiednią dynamikę wzrostu uzależnioną od wielu czynników – ale przede wszystkim od jakości portfela, czyli po prostu od tego, czy umowa leasingowa jest spłacana. Zatem im koszt ... oferta leasingowa to lepsza konkurencyjność na rynku dla spółki leasingowej i wyższe wskaźniki sprzedaży. Kinga Tabor-Kłopotowska, Dyrektor ...
-
Ratingi polskich banków będą wyższe?
... segmencie będzie stanowił silny impuls wzrostowy” powiedział Chris Birney, Dyrektor w dziale Instytucji Finansowych Fitch Ratings w Londynie. W ciągu ostatniego roku ... przejrzystość w tym zakresie. W przeciwieństwie do poprawiającej się zyskowności i jakości aktywów, płynność banków obniżała się w ostatnim okresie i oczekiwana jest kontynuacja ...
-
Kredyt na dom energooszczędny już dostępny
... poszerzana, adekwatnie do zainteresowania rynku. Naszym celem jest przede wszystkim zapewnienie odpowiedniej jakości usług, ale i ułatwienie kredytobiorcy dostępu do tych audytorów- powiedział Arkadiusz Lewicki, Dyrektor Zespołu Programów Publicznych i Środowisk Gospodarczych ZBP. Istotnym celem programu NFOŚiGW jest rozpropagowanie budownictwa ...
-
Zaciągamy najwyższe pożyczki gotówkowe od 8 lat
... znacznym stopniu wzrost zaufania do instytucji pożyczkowych – ocenia Andrzej Roter, Dyrektor Generalny KPF. Sprawdź: - Kredyty gotówkowe - Czy w 2016 r. będziemy zaciągać ... do analizy wiarygodności kredytowej klientów, by obniżyć koszty utrzymywania określonej jakości portfeli kredytowych, ale i ile z nowych technologii uda się zaimplementować ...
-
Rynki wschodzące wciąż z dobrymi perspektywami
... będą zaspokajali swoje podstawowe potrzeby, ich aspiracje prawdopodobnie będą rosły. Ten trend w kierunku poprawy jakości życia może stymulować popyt na towary z wyższej półki, takie jak luksusowe samochody, jak ... płac i inflacją oraz skutki nadspodziewanie długiej suszy. Manraj Sekhon, CIO Chetan Sehgal, starszy dyrektor zarządzający, dyrektor ...