-
Uprzejmy pracownik banku ważniejszy od warunków kredytu
... banku - to wnioski płynące z badania firmy doradczej PwC. Aż co czwarty kredytobiorca wybierając bank zwraca uwagę na uprzejmość pracowników banku, stawiając ją ... obecnie 1,8, wobec wskaźnika 1,7 w 2011 roku. Z raportu firmy doradczej PwC wynika, że polski kredytobiorca najchętniej udaje się po pieniądze przede wszystkim do oddziału banku, choć widać ...
-
Ranking banków. Które najlepsze według tajemniczych klientów?
... 60 oddziałach banków zlokalizowanych na terenie całej Polski. Zastępy tajemniczych klientów ruszyły w Polskę w listopadzie ... średnio trzech doradców, co czwarty klient czekał na obsługę akceptowalny czas do 5 minut, choć co piąty – aż ... było doradcy upoważnionego do zamykania kont, a w jeszcze innym pracownik nie mógł odnaleźć w systemie danych klienta. ...
-
Placówki bankowe - jakość obsługi 2012
... pracownik nie wymienił nazwy banku i nie przedstawił się (8,8%). Rozpoznając potrzeby osoby dzwoniącej do banku, tylko 6 z 10 konsultantów zadało klientom testowym wystarczającą liczbę pytań, co piąty zadawał pytania, ale było ich niewiele, a niemal co czwarty ... ,1%, Commerzbank (właściciel polskiego Multibanku) – 98%, polski Eurobank z wynikiem 97 ...
-
Branża TSL jeszcze nie wróciła do formy po covidzie
... o 1/4. Przybywało ich również w 2021 roku. Wyraźną odwilż przyniósł dopiero czwarty kwartał ubiegłego roku. W kolejnych miesiącach poziom zadłużenia zaczął się stabilizować ... Nowy Polski Ład. Ich konsekwencją był skokowy i znaczący wzrost kosztów. Nie wszyscy przewoźnicy byli w stanie podołać tym wyzwaniom, co spowodowało pogłębienie szarej strefy ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem