eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansowe › Najpopularniejsze produkty finansowe I-II 2012

Najpopularniejsze produkty finansowe I-II 2012

2012-03-26 13:11

Przeczytaj także: O produkty finansowe pytamy wyszukiwarkę

Mężczyźni chętniej korzystają z produktów finansowych

Zainteresowanie produktami finansowymi jest zdecydowanie większe wśród mężczyzn – w badanym okresie zapytania wysłane przez mężczyzn stanowiły blisko 62 proc. wszystkich zapytań.

fot. mat. prasowe

Zainteresowanie produktami finansowymi według płci

Zainteresowanie produktami finansowymi jest zdecydowanie większe wśród mężczyzn


Struktura dochodów użytkowników wysyłających zapytanie na kredyt gotówkowy pokazuje iż przy dochodach do 2000 zł netto różnice w ilości zapytań między kobietami i mężczyznami są niewielkie. Powyżej 2000, zauważalna jest natomiast dominacja mężczyzn.

fot. mat. prasowe

Struktura dochodów wśród zainteresowanych produktami finansowymi z podziałem na płeć

Przy dochodach do 2000 zł netto różnice w ilości zapytań między kobietami i mężczyznami są niewielkie


Największą grupę internautów zainteresowanych porównaniami produktów finansowych stanowią osoby w wieku 30 - 44 lat, niewiele mniej znajduje się w wieku poniżej 30 lat, czyli na początku swojej drogi z niezależnością finansową. Najmniejsza ilość użytkowników znajduje się w wieku powyżej 45 lat, może to wynikać z przyzwyczajenia do jednego banku, użytkownicy są w mniejszym stopniu skłonni do zmian, a przez to zainteresowani porównaniami produktów.

fot. mat. prasowe

Struktura wieku wśród zainteresowanych produktami finansowymi

Największą grupę internautów zainteresowanych porównaniami produktów finansowych stanowią osoby w wieku 30 - 44 lat


Eksperci Finansowysupermarket.pl przewidują dalszy wzrost zainteresowania produktami kredytowymi. Duży wzrost powinien nastąpić wśród kredytów hipotecznych ze względu na mały przestój w ofertach banków, związany z noworoczną zmianą przepisów – rekomendacji T.

„Coraz więcej Internautów poszukuje porównań, klienci są bardziej świadomi różnic pomiędzy produktami, ze szczególnym uwzględnieniem kredytów. Banki zaczynają zauważać, że dobrze skonstruowana i ciekawa reklama czy znana twarz na ulotce lub billboardzie nie wystarcza do sprzedaży produktów. Jeśli oferta jest naprawdę korzystna, będzie wysoko w porównaniach, przez co klienci chętniej wyślą zapytanie” - mówi Karol Nejman z porównywarki FinansowySupermarket.pl

poprzednia  

1 2

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: