Bankowość online i obrót bezgotówkowy IV kw. 2010
2011-03-23 12:04
Przeczytaj także: Bankowość online i obrót bezgotówkowy III kw. 2010
fot. mat. prasowe
Liczba klientów MSP mających podpisaną umowę dotyczącą usług bankowości internetowej
fot. mat. prasowe
Liczba aktywnych klientów MSP
Przedstawiciele sektora MSP w coraz większym stopniu doceniają korzyści związane z dostępem do bankowości elektronicznej. Przede wszystkim dotyczą one oszczędności czasu i kosztów, znacząco też ułatwiają pracę, redukując do absolutnego minimum konieczność osobistego pojawiania się w placówkach bankowych. Dla małych i średnich przedsiębiorców, w których często właściciel jest również czynnym wykonawcą usług jest to bardzo istotne. Pozwala bowiem na całkowitą koncentrację na działalności operacyjnej, dzięki zaoszczędzeniu czasu i uwagi poświęcanej wcześniej na wizyty w banku.
Jak podaje ZBP, istotny wydaje się również wzrost zaufania do sektora bankowego. Działalność w sektorze MSP często związana jest z pełną, osobistą odpowiedzialnością majątkową, naturalna jest więc chęć utrzymania kontroli nad finansami. Coraz większa liczba klientów MSP uznaje jednak, że ma tą kontrolę korzystając z usług bankowości internetowej. Możliwość szybkiego dostępu w każdej chwili do środków finansowych zostaje doceniona.
fot. mat. prasowe
Liczba kart debetowych (mln sztuk)
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Bankowość online i obrót bezgotówkowy I kw. 2019
-
Bankowość online i obrót bezgotówkowy IV kw. 2018
-
Bankowość online i obrót bezgotówkowy III kw. 2018
-
Bankowość online i obrót bezgotówkowy II kw. 2018
-
Bankowość online i obrót bezgotówkowy I kw. 2018
-
Bankowość online i obrót bezgotówkowy IV kw. 2017
-
Bankowość online i obrót bezgotówkowy I kw. 2017
-
Bankowość online i obrót bezgotówkowy IV kw. 2016
-
Bankowość online i obrót bezgotówkowy III kw. 2016