Bankowość mobilna Pekao24
2010-07-09 09:52
Przeczytaj także: Autoryzacja transakcji przez PekaoToken
Bankowość mobilna Pekao24 to serwis umożliwiający klientom indywidualnym dostęp do rachunku przez telefon lub urządzenie mobilne z przeglądarką internetową.Klienci Banku mogą teraz za pośrednictwem telefonu komórkowego przez całą dobę realizować operacje finansowe, które nie wymagają dodatkowego zatwierdzenia:
- przeglądać produkty i historię,
- realizować przelewy zdefiniowane,
- realizować przelewy z rachunku karty,
- spłacać kartę,
- otwierać E-lok@ty,
- doładowywać zdefiniowane wcześniej konto w telefonie,
- zapłacić za eFakturę,
- przeglądać rachunki funduszy inwestycyjnych.
Serwis mobilny jest naturalnym etapem rozwoju bankowości elektronicznej. Telefony komórkowe posiadają coraz więcej funkcji, są wyposażone w coraz lepsze wyświetlacze, a użytkownicy coraz częściej korzystają z Internetu przez telefon. Bankowość mobilna Pekao24 jest zatem odpowiedzią na zmieniający się styl życia i postęp technologiczny - mówi Rafał Witczak, dyrektor w Departamencie Bankowości Elektronicznej Banku Pekao SA.
Do swojego konta klient loguje się tak, jak do serwisu internetowego Pekao24 - loginem i hasłem maskowanym. Wystarczy uruchomić przeglądarkę internetową w telefonie komórkowym i wpisać adres m.pekao24.pl
Nawigacja w serwisie jest intuicyjna i nieskomplikowana. Grafika systemu została ograniczona do minimum, przy jednoczesnym zachowaniu funkcjonalności oraz przyjaznego wyglądu portalu, dzięki czemu strony ładują się szybko. Główne menu serwisu mobilnego podzielone zostało na takie same sekcje tematyczne, jakie dostępne są w serwisie internetowym. Dodana została nowa sekcja „Kontakt", która umożliwia zamówienie rozmowy z konsultantem Banku poprzez formularz kontaktu.
Korzystanie z bankowości mobilnej Pekao24 jest bezpłatne. Klient ponosi jedynie koszty połączenia z Internetem wg taryfy operatora. Opłaty za operacje finansowe są takie same, jak za operacje zlecane w serwisie internetowym Pekao24.
oprac. : Marta Kamińska / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
E-commerce beneficjentem rozwoju otwartej bankowości?
-
Z bankowości internetowej korzysta 19 mln użytkowników
-
3 kroki do bezpiecznej bankowości elektronicznej
-
BLIK i bankowość mobilna. To wybierają nastolatkowie
-
Profil Zaufany założysz przez Pekao24
-
Bankowość zamknięta w telefonie
-
Odświeżona aplikacja mobilna eurobanku. Jakie zmiany?
-
Usługi bankowe: jak z nich korzystamy?
-
Bankowość mobilna ciągle w niszy?