eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansowe › Wielokanałowa obsługa klienta detalicznego w Banku Millennium

Wielokanałowa obsługa klienta detalicznego w Banku Millennium

2014-08-13 12:05

Wielokanałowa obsługa klienta detalicznego w Banku Millennium

Wielokanałowa obsługa klienta detalicznego w Banku Millennium © Superingo - Fotolia.com

Klienci detaliczni Banku Millennium zyskują nowe możliwości. A wszystko dzięki wprowadzeniu przez bank wielokanałowej obsługi, która umożliwia m.in. stały dostęp do historii współpracy z Bankiem i kontynuowanie w dogodnej chwili rozpoczętego wcześniej procesu.

Przeczytaj także: Bank Millennium wprowadził karty przedpłacone dla firm

Dzięki nowo wprowadzonym zmianom, niezależnie od kanału obsługi – oddziału, TeleMillennium czy systemu bankowości internetowej Millenet – Klienci uzyskują stały dostęp do historii swojej bieżącej współpracy z Bankiem i mogą w dogodnym dla nich momencie kontynuować rozpoczęty wcześniej proces. Wielokanałowa obsługa umożliwia zapisywanie stanu wniosku na różnych etapach i dalszą pracę nad nim w wybranym przez Klienta momencie i kanale. Przykładowo, Klient może rozpocząć składanie wniosku o Pożyczkę Gotówkową w systemie Millenet, wykonać symulację kredytową, a w przypadku pojawienia się wątpliwości zapisać wniosek i dokończyć proces np. przez telefon. Dodatkowo Klient ma dostęp do podglądu złożonego wniosku, wraz z aktualnym statusem i możliwymi do wykonania czynnościami, w systemie Millenet w zakładce „Moje wnioski i umowy”.

- Naszym celem jest jednolita i spójna obsługa Klienta, niezależnie od preferowanego przez niego sposobu kontaktu z Bankiem. Jesteśmy z naszymi Klientami tam, gdzie nas potrzebują, dlatego nie tylko udostępniamy kolejne produkty np. w TeleMillennium, systemie Millenet czy Aplikacji Mobilnej, ale idziemy o krok dalej, wprowadzając wielokanałowy model obsługi Klienta, dzięki czemu korzystanie z naszej oferty stanie się jeszcze wygodniejsze – mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Do tej pory procesem została objęta Pożyczka Gotówkowa. Sukcesywnie kolejne produkty oferowane przez Bank Millennium będą udostępniane w ramach obsługi wielokanałowej.

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: