eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansowe › Bank Millennium uruchamia przelew na email i nr telefonu

Bank Millennium uruchamia przelew na email i nr telefonu

2014-05-13 13:05

Bank Millennium uruchamia przelew na email i nr telefonu

Bank Millennium uruchamia przelew na email i nr telefonu © Magdziak Marcin - Fotolia.com

Bank Millennium poinformował o wprowadzeniu nowej usługi - od teraz jego klienci mają możliwość zlecania złotówkowych przelewów krajowych przy użyciu adresu email lub też numeru telefonu komórkowego adresata.

Przeczytaj także: Bank Millennium wprowadza Konto 360º

Jak mówi mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium,
"udostępniamy klientom usługę, która sprawdzi się w sytuacjach, gdy niezbędne jest przekazanie niewielkich kwot, a nadawca nie dysponuje długim i trudnym do zapamiętania numerem konta bankowego odbiorcy. Zlecenie przelewu na email lub nr telefonu odbywa się w prosty i bezpieczny sposób za pośrednictwem systemu transakcyjnego Millenet, a już wkrótce będzie możliwe również w Aplikacji Mobilnej."

Proces jest następujący:
  1. W Millenet lub Aplikacji Mobilnej klient zleca przelew podając numer telefonu bądź adres email odbiorcy.
  2. Odbiorca otrzymuje informację o oczekującym przelewie (a także tymczasowy Millekod i instrukcję opisującą, co należy zrobić) na email bądź na numer telefonu, który został podany w zleceniu przelewu.
  3. Obiorca loguje się do Millenet przy użyciu otrzymanego Millekodu oraz hasła, które przekazał mu bezpośrednio nadawca i podaje numer konta, na który chce otrzymać przelew.
  4. Przelew jest automatycznie wykonany.

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: