Bank Millennium uruchamia przelew na email i nr telefonu
2014-05-13 13:05
Bank Millennium uruchamia przelew na email i nr telefonu © Magdziak Marcin - Fotolia.com
Przeczytaj także: Bank Millennium wprowadza Konto 360º
Jak mówi mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium,"udostępniamy klientom usługę, która sprawdzi się w sytuacjach, gdy niezbędne jest przekazanie niewielkich kwot, a nadawca nie dysponuje długim i trudnym do zapamiętania numerem konta bankowego odbiorcy. Zlecenie przelewu na email lub nr telefonu odbywa się w prosty i bezpieczny sposób za pośrednictwem systemu transakcyjnego Millenet, a już wkrótce będzie możliwe również w Aplikacji Mobilnej."
Proces jest następujący:
- W Millenet lub Aplikacji Mobilnej klient zleca przelew podając numer telefonu bądź adres email odbiorcy.
- Odbiorca otrzymuje informację o oczekującym przelewie (a także tymczasowy Millekod i instrukcję opisującą, co należy zrobić) na email bądź na numer telefonu, który został podany w zleceniu przelewu.
- Obiorca loguje się do Millenet przy użyciu otrzymanego Millekodu oraz hasła, które przekazał mu bezpośrednio nadawca i podaje numer konta, na który chce otrzymać przelew.
- Przelew jest automatycznie wykonany.
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Bank Millennium zapowiada Millenet nowej generacji
-
Program Inwestycyjny Millennium
-
Już jest. Mobilna autoryzacja transakcji w Banku Millennium
-
Konto 360º Junior w pełni online
-
Wniosek o Konto 360º złożysz przez aplikację mobilną
-
Elektroniczna gwarancja bankowa w Banku Millennium
-
W aplikacji Banku Millennium pojawił się przelew zagraniczny
-
Usługi bankowe, które przydadzą się w mroźne dni
-
Kredyt hipoteczny bez prowizji na stałe w Millennium
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)