  • Data: 2018-04-26 22:39:30
    Temat: znowu opłata w citku!
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    już kiedyś wyłączyłem citiphone dla KK, ale teraz patrzę na rachunek i
    obciążenie 6 zł za citiphone dla konta osobistego (ponoć wprowadzili od
    marca)

    trzeba robić wypowiedzenie obsługi telefonicznej dla każdego rodzaju
    rachunku? sorry, ale to kpina jakaś...

    miałem tam konta (kilka) od wielu lat, czara goryczy się przelała,
    dyspozycja zamknięcia wszystkiego w toku...jeszcze mi KK została, z
    której korzystam, bo mi punkty PayBack się naliczają...ciekawe jak długo
    jeszcze?

    --
    pozdrawiam
    RobertS