  • 1. Data: 2018-04-26 22:39:30
    Temat: znowu opłata w citku!
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    już kiedyś wyłączyłem citiphone dla KK, ale teraz patrzę na rachunek i
    obciążenie 6 zł za citiphone dla konta osobistego (ponoć wprowadzili od
    marca)

    trzeba robić wypowiedzenie obsługi telefonicznej dla każdego rodzaju
    rachunku? sorry, ale to kpina jakaś...

    miałem tam konta (kilka) od wielu lat, czara goryczy się przelała,
    dyspozycja zamknięcia wszystkiego w toku...jeszcze mi KK została, z
    której korzystam, bo mi punkty PayBack się naliczają...ciekawe jak długo
    jeszcze?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2018-04-27 10:36:22
    Temat: Re: znowu opłata w citku!
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2018-04-26 o 22:39, RobertS pisze:
    > już kiedyś wyłączyłem citiphone dla KK, ale teraz patrzę na rachunek i
    > obciążenie 6 zł za citiphone dla konta osobistego (ponoć wprowadzili od
    > marca)

    Miałem tak samo. Zadzwoniłem, sami zaproponowali anulowanie opłaty.
    KK trzymam bo bezpłatna dożywotnio.
    Konto trzymam bo zwrot 5% jeszcze przez kilka miesięcy

    Zyga

  • 3. Data: 2018-04-27 12:14:05
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    > dyspozycja zamknięcia wszystkiego w toku...jeszcze mi KK została, z
    > której korzystam, bo mi punkty PayBack się naliczają...ciekawe jak długo

    Uwspólniliśmy konto, przyszła do żony karta i próbowała aktywować dostęp
    do konta.
    System - nie da się spróbuj kiedy indziej, a jak się będzie powtarzało
    zadzwoń. Było to w nocy zmiany czasu, były info w necie, że banki mają
    jakieś przerwy więc uznaliśmy, że widocznie to to.
    Następnego dnia to samo to zadzwoniła. Jak konsultant miał problemy z
    odesłaniem do automatu to powiedział, że to dlatego, że trwa
    przetwarzanie i wtedy sobie skojarzyłem, że być może pechowo obie próby
    były w czasie przetwarzania. Według mnie jak odsyła do 'kiedy indziej'
    to mógłby coś na temat, żeby nie w godzinach ..., a jak odsyła do
    dzwonienia to mógłby uprzedzić, że skutkiem ubocznym próby uzyskania
    _tylko_ dostępu do konta będzie aktywowanie płatnej usługi.
    Na reklamację i pytanie jak to wyłączyć (bo nie znalazłem w systemie)
    dostałem odpowiedź: Sorry, że tak długo, od marca partyline kosztuje
    6zł, zgodnie z dyspozycją wyłączyliśmy i od następnego miesiąca nie
    będzie pobierana. Ale ani słowa o skasowaniu tamtych 6zł. Nie
    przeglądałem historii - czy skasowali, ale nie wynika mi to z treści.

    Z konta nie rezygnuję - każdego miesiąca oddają mi 50zł (jeszcze chyba z
    10 razy).
    Też podlega właśnie próbie bo na pytanie, czy wydatki 1k muszą być moją
    kartą, czy mogą być karą żony po uwspólnieniu odpowiedzieli, że mogą być
    kartą żony więc w kwietniu moją 800, żony 200 i zobaczymy czy system wie
    jaką dostałem odpowiedź :)
    P.G.

  • 4. Data: 2018-04-27 13:52:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-04-27 o 12:14, Piotr Gałka pisze:

    > Z konta nie rezygnuję - każdego miesiąca oddają mi 50zł (jeszcze chyba z
    > 10 razy).

    nie miałem żadnych bonusów z korzystania z ichniejszego konta, ale przy
    skłądaniu dyspozycji poprosiłem, aby się już NIE kontaktowali w tej
    sprawie i....oczywiście musieli zadzwonić (akurat nie mogłem odebrać)

    ciekawe czy jeszcze będą próbować?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2018-04-27 16:32:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >wprowadzili od marca)
    >trzeba robić wypowiedzenie obsługi telefonicznej dla każdego rodzaju

    Czemu ... a jak wypowiadales dla KK to nie bylo opcji "i dla innych",
    czy zostawiles dla konta, bo za darmo bylo ? :-)

    niestety - trzeba sledzic te zmiany cennikow :-(

    J.

  • 6. Data: 2018-04-27 22:33:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-04-27 o 16:32, J.F. pisze:

    > Czemu ... a jak wypowiadales dla KK to nie bylo opcji "i dla innych",
    > czy zostawiles dla konta, bo za darmo bylo ? :-)
    >
    > niestety - trzeba sledzic te zmiany cennikow :-(
    >
    > J.

    dla mnie infolinia była jedna i ta sama (i tak nadal jest, bo dzwoni się
    na ten sam numer), ale najpierw wprowadzili opłatę za citilinię dla KK -
    wypowiedziałem, nie wpadłbym na pomysl, że muszę wypowiadać jeszcze raz

    a może kolejna opłata dla infolinia np. konta oszczędnościowego albo
    limitu w koncie lub innego kredytu?

    i za każdym razem kliencie wypowiedz, bo inaczej kosimy opłatę

    --
    pozdrawiam
    RobertS